וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט נועד לראשונה עם ראש שב"כ והמוסד; כהונת ארגמן תוארך עד אוקטובר

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 17:45

רה"מ נפגש בלשכתו עם ראש השירות, שסקר בפניו את הנעשה בזירות השונות מבחינה מודיעינית. הארכת כהונתו של ארגמן, השנייה במספר, מצטרפת להחלטה על השארתם של ראש המל"ל והמזכיר הצבאי של נתניהו בתפקידם. בתחילת החודש הזהיר ארגמן מהסתה העלולה להביא לפגיעה בנפש

ראש הממשלה נפתלי בנט, נועד היום (שלישי) לפגישת עבודה ראשונה מאז נכנס לתפקידו עם ראש שב"כ, נדב ארגמן וראש המוסד דדי ברנע בלשכתו בירושלים.

בנט ביקש מארגמן להאריך את כהונתו פעם נוספת, עד לחודש אוקטובר, וראש השירות נעתר לכך. כהונתו של ארגמן הייתה אמורה להסתיים בחודש מאי האחרון, אך שבועות ספורים לפני כן הוא הסכים לבקשה להאריך את כהונתו. על פי החוק ניתן להאריך את כהונתו של ארגמן לתקופה שלא תעלה על שנה נוספת תחת "נסיבות מיוחדות".

לפני כעשרה ימים פרסם ארגמן הודעה חריגה, והזהיר שהשיח האלים עלול להביא לפגיעה בנפש. "על נבחרי ציבור מכל קצוות הקשת הפוליטית, מובילי דעה, אנשי דת, מחנכים ואזרחי ישראל כולם - מוטלת אחריות כבדה בימים אלה", מסר אז ארגמן. "חובתנו לצאת בקריאה ברורה ונחרצת להפסקה לאלתר של השיח המסית והאלים. האחריות להרגעת הרוחות ולריסון השיח מוטלת על כתפי כולנו".

ראש הממשלה, נפתלי בנט, במהלך פגישת עבודה ראשונה עם ראש השב"כ, נדב ארגמן במשרד רה"מ, ירושלים 15 ביוני 2021. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
פגישה ראשונה. בנט וארגמן/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח
ראש הממשלה, נפתלי בנט, במהלך פגישתו עם ראש המוסד, דדי ברנע 15 ביוני 2021. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
קיבל סקירה מודיעינית מקיפה. בנט וברנע/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

בנוסף, ראש הממשלה נפתלי בנט קיים פגישת עבודה ראשונה גם עם ראש המוסד, דדי ברנע. במהלך הפגישה קיבל בנט סקירה מודיעינית על פעילות הארגון.

בתחילת השבוע ביקש בנט, עם השבעתו, גם מהיועץ לביטחון לאומי מאיר בן שבת להישאר בתפקידו בשלב זה כדי להבטיח את הרציפות התפקודית - כך נמסר מלשכת בנט. בן שבת נענה בחיוב לבקשה.

כמו כן בנט סיכם עם שר הביטחון, בני גנץ, על הישארותו של המזכיר הצבאי לראש הממשלה, תא"ל אבי בלוט, בתפקידו בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully