וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריד מהקרב? בגוגל ארת' נחשף "עב"מ מתכתי" שקוע באנטרקטיקה

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 23:52

חובב עב"מים מאמין שהצליח לזהות בגוגל ארת' תיעוד של עב"מ מבריק למראה בעל צורה משולשת ששקוע בחציו במי אנטרקטיקה וטען שייתכן שזה זכר לקרב שהתרחש במקום בין צבא ארצות הברית לבין חוצנים. אתם מוזמנים לצפות בממצאים שלו ולשפוט בעצמכם

מה נמצא בגו'ל ארת' מתחבא באנטרקטיקה?/Conspiracy Depot

גרהאם, חובב חוצנים ו"מומחה" לנושא שמנהל את ערוץ הקונספירציה ביוטיוב Conspiracy Depot, מאמין שהצליח לאתר בגוגל ארת' תמונות של עב"מ מתכתי ענק בגודל של כמעט 20 מטרים שחציו שקוע במים הקפואים של אנטארקטיקה.

הוא הציג תיעוד של האובייקט המבריק בעל הצורה המשולשת שנצפה מול חופי האי "שני האמוק" (Two Hummock) שביבשת הקפואה - ומאמין שזו הוכחה ניצחת לקיומם של חוצנים.

האם נמצא עב"מ באנטרקטיקה?. Conspiracy Depot, צילום מסך
האם נמצא עב"מ באנטרקטיקה?/צילום מסך, Conspiracy Depot

בסרטון הוא מסביר לצופים: "אנחנו הולכים לצאת למסע לאנטארקטיקה, אנחנו נלך לאי קטן בשם Two Hummock ושם נוכל לראות איזשהו חפץ מתכתי שנח לו במים, ממש ליד החוף. אני לא חושב שיש מחלוקת שהאובייקט הזה נראה מתכתי ואני מאמין שהוא משולש".

גרהאם מנסה להתקרב לעצם המוזר ומתאר אותו כ"עצם חלק עם כיפה בולטת מלמעלה". הוא מעריך שרוחבו כ-17 מטרים ואורכו כ-18 מטרים ולאחר סריקה יסודית באזור הגיע למסקנה שזה האובייקט המתכתי היחיד שם. הוא הוסיף: "מה שזה לא יהיה, זה אובייקט גדול. אני לא חושב שזה טבעי. הוא לא נראה מתאים לשטח שסביבו. אולי זה שריד מקרב העב"מים המהולל שהתרחש במבצע 'קפיצה לגובה'".

כמו מה זה נראה לכם?

מבצע 'קפיצה לגובה' היה מבצע שנערך בידי חיל הים של ארצות הברית והחל ב-26 באוגוסט 1946. מטרתו העיקרית של המבצע הייתה להקים את הבסיס למחקר אנטארקטיקה "אמריקה הקטנה IV" על מדף הקרח רוס. המבצע גרם לאובדן חיים רבים, חלקם בנסיבות מסתוריות, והופסק כעבור מספר חודשים בלבד.

נאצים או חייזרים? מה קרה במבצע "קפיצה לגובה"?

ישנה תיאוריית קונספירציה לפיה המשימה בוטלה לאחר קרב עב"מים שהתנהל באזור. ריצ'רד בירד שהוביל את המבצע, טען בריאיון לעיתון הצ'ילאני "אל מרקוריו", שהתועלת העיקרית מהמבצע היא צבאית. הוא טען שארצות הברית צריכה להתגונן מפני כוחות עוינים המגיעים מכיוון אנטארקטיקה, ודיבר על "עצמים מעופפים שיכולים לטוס במהירויות מדהימות". על בסיס התבטאותו זו, התפתחו תאוריות לפיהן המטרה האמיתית של המבצע הייתה חיסול איום מסתורי כלשהו על ביטחון ארצות הברית. חלק טוענים כי חבורת נאצים הקימו מושבה באזור בזמן מלחמת העולם השנייה, ומטרת המבצע הייתה להשמיד אותה, אך יש הטוענים כי כוחות חוצניים הקימו בסיסים באנטארקטיקה, יחד עם הנאצים או באופן עצמאי. הצי האמריקני מעולם לא אישר זאת.

כמו כל תיאוריית קונספירציה (וכמו מרבית הסרטונים בנושא ביוטיוב) יש להתייחס בספקנות רבה לטענות. גם עשרות אלפי הצופים בסרטון לא מיהרו לקבוע בנחרצות שזו חללית שהתרסקה, אך הם הסכימו שמדובר בממצא חריג. "הביטו היטב. הוא נראה מאוד משונה. מאוד חריג בנוף הזה", כתב אחר ואחר הוסיף: "זה לא נראה כמו קרחון. אני לא יודע להסביר מה אני רואה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully