וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביך במיוחד: צוות שלם חילץ צעירה שהאצבע שלה נתקעה בשירותים

4.7.2021 / 0:27

תקרית הזויה התרחשה כשבחורה לחצה על כפתור הורדת המים והאצבע שלה נתקעה, חברתה שנשלחה לקרוא לעזרה ניצלה את ההגעה של האנשים כדי לצלם את הסיטואציה ולהפוך את הסירטון לויראלי

ככה חולצה הבחורה שהאצבע שלה נתקעה בשירותים/@kayahxnt/TikTok

כולם זוכרים את הפעם ההיא שזר ראה אותם בסיטואציה מביכה, אבל כנראה שלאף אחד לא קרה מה שקרה לחברתה של משתמשת הטיקטוק קאיה, מבריטניה, שצילמה את חברתה בזמן שצוות שלם של עובדי מסעדה מנסה לחלץ אותה כשהיא נתקעה בתוך תא שירותים. אבל לא סתם נתקעה - האצבע שלה נתקעה בלחצן הורדת המים. תודו שלזה לא ציפיתם.

קאיה כנראה עשתה כל מה שהיא יכולה כדי לעזור לחברתה, אבל כשחברי הצוות באו לעזרה, לא היה לה שום ברירה אלא לצלם את מה שקורה.

ככה זה נראה

@kayahxnt

I am crying, all the staff had to help her #viral

♬ Oh No - Kreepa

איך קורה כזה דבר? על פי הדיווח של unlaid הכל החל שחברתה של קאיה ניסתה להוריד את המים בשירותים. השלט במקום טען שיש ללחוץ על שני כפתורים בו זמנית, וכך היא עשתה - אבל אז האצבע שלה נתקעה בתוך הלחצן. היא שלחה את קאיה להשיג עזרה, וחבר צוות אחד נכנס ותועד כשהוא מתכופף כדי להסתכל על מה שקורה. הוא לא הצליח לעזור יותר מדי, וקרא לעוד כמה חברים ועובדים להכנס לתוך התא הקטן כדי לנסות ולהפריד את היד שלה מהלחצן.

"אני בוכה, כל הצוות נמצא כאן כדי לעזור לה", כתבה קאיה בסרטון שפרסמה.

עוד בוואלה!

פדיחות על: זה מה שקרה לאישה שבסך הכל ניסתה לצאת מהמשרד

לכתבה המלאה

השף הביא שמן כדי לחלץ אותה

@kayahxnt

Reply to @freepalestine485 everyone asked for part 2, my friend is fine her finger is just bruised lol ##viral

♬ Oh No, Oh No, Oh No No No Song - Tiktok Remix - Tik tok

המשתשמים בטיקטוק שאלו כיצד האצבעות נתקעו וקאיה הסבירה שהכל קשור לציפורניים הארוכות של חברתה, שכנראה נתקעו איפשהו בין הכפתור לבסיס שלו. קאיה לא תיעדה את הרגע שחברתה שוחררה מהמלכודת, אבל היא הבטיחה לעולם הטיקטוק שהכל בסדר ושהיא חולצה לבסוף לאחר 30 דקות, כשהשף הגיע עם שמן. הציפורניים שרדו, האצבע קצת נחבלה והחברה כנראה תדע לא להתעסק עם הלחצן הזה בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully