וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדיחות על: זה מה שקרה לאישה שבסך הכל ניסתה לצאת מהמשרד

21.1.2021 / 0:04

בפעם הבאה כדאי שתעבדי מהבית: אישה פרסמה בטיקטוק סרטון שלה ממצלמת האבטחה מנסה לצאת מהמשרד וננעלת בענן עשן שנועד להרתיע פורצים

הניסיון של האישה לצאת מהמשרד נגמר בפדיחה/@belle.cosgrove/TikTok

מצלמות האבטחה תיעדו עובדת שניסתה לצאת מבניין המשרדים בו היא עובדת ונלכדה תחת ענן עשן שהתפזר בכל הקומות ונועד במקור להרתיע פורצים. משתמשת הטיקטוק belle.cosgrove לקחה את הפדיחה ברוח קלה ופרסמה את התקרית, שקרתה ב-2017, בה היא נראית מנסה לצאת מהמשרד דרך גרם המדרגות ולפתע מותקפת בגל עשן. היא נראית מופתעת ובורחת חזרה לקומה השנייה בזמן שהעשן ממשיך להתפזר לאורך המדרגות.

בסרטון שפרסמה היא הסבירה: "אלה צילומי אבטחה שלי כשאני יוצאת מהעבודה ומפעילה ענן ערפל של מערכות האבטחה בבניין. הם מעולם לא בודקים את הקומה שלי לפני שהם נועלים... אפילו לא ידעתי שהם קיימים. זה פרץ בכל הקומה ונותרתי תקועה בבניין למעלה משעה".

צפו בקטע המלא:

@belle.cosgrove

Footage of me triggering the alarms & "smoke cloaks" at work when I was accidentally locked in the building ??? #CCTV #Alarms #helpme #OhNo

♬ Oh No - Kreepa

הסרטון זכה ליותר מ-50,000 צפיות מאז ששותף בטיקטוק והרבה נקרעו מצחוק מהפדיחה. צופה אחד הזדהה: "קרה לי פעם כשהייתי קצין תגובה נייד. נכנסתי לקזינו ולוח האזעקה הוסתר ולא היה לי מספיק זמן למצוא אותו". אחר השיב: "זה מטורף! אני עובד בתחום ה-IT בבית חולים ובודקים את מנגנון האבטחה הזה כל שישה שבועות וזה טירוף כמה שהוא עובד מהר". שלישי שאל: "אפשר לנשום דרך הדבר הזה או שזה חונק אותך?". עד כה לא התקבלה תשובה.

בפעם הקודמת שהיא התפרסמה זה היה בזכות הכלב שלה

@belle.cosgrove

Our dog got stuck on the roof. ?? #pets #petstory #dog #ohnono

♬ Oh No - Kreepa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully