וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתח כספת שמצא נעולה לפני 5 שנים - ובתוכה היה משהו בלתי צפוי לחלוטין

13.6.2021 / 23:11

אדם שמצא בביתו כספת נעולה החזיק אותה סגורה במשך חמש שנים, אחרי שהוא סוף סוף פתח אותה הוא גילה בפנים ממצא משעשע במיוחד ומזכרת - אבל ממש לא מטמון חבוי

גבר אוסטרלי מצא כספת נעולה ולא פתח אותה במשך חמש שנים. אחרי שהשנים חלפו הוא החליט סוף סוף לפתוח אותה - והוא לא מצא בה כסף או מטמון יקר ערך, אלא ממש בלתי צפוי ודי מאכזב.

הסיפור הפך לוויראלי אחרי שכריסטיאן ואן וורן העלה לטוויטר שלו ציוץ עם תמונה של חברו פאט סטיבנסון וצייץ: "חבר שלי מצא כספת נעולה קבורה מתחת לאדמה לפני חמש שנים. אחרי חמש שנים הוא פתח אותה".

פותח כספת שמצא קבורה לפני 5 שנים. @ChristiaanVanV/Twitter), צילום מסך
בחיים לא תנחשו מה היה בפנים/צילום מסך, @ChristiaanVanV/Twitter)

הכל התחיל בציוץ הזה

אז מה הוא מצא בכספת אתם בטח שואלים? מצטרים לאכזב, אבל כל מה שהיה בפנים זה... קונדום "חדש" עם פרסומת לסרט xXx של ווין דיזל מ-2002. כן, קראתם נכון.

בראיון שהעניק למגזין SLATE סיפר סטיבנסון על כל השתלשלות העניינים: "התגוררתי בבית משותף בפרבר בשם רדפרן. בעלת הבית שלנו החליטה לפתע למכור את הבית ולכן זה העמיד את כולנו על הרגליים. ניקינו את הבית, ארזנו הכל וגילינו תפס סודי מתחת למדרגות במסדרון, שנראה כאילו לא נפתח הרבה מאוד שנים. כשהסתכלנו שם ראינו לפתע כספת. יצרתי קשר עם בעלת הבית ואמרתי, "היי, מצאנו כספת. את יודעת משהו על זה?" היא אמרה לי "כן, זה היה שם כשעברנו לגור. אנחנו לא יכולים לפתוח את זה. אתה יכול לקבל את זה. תעשה עם זה מה שאתה רוצה" - ואני התלהבתי מהרעיון".

- מדוע לקח לך כל כך הרבה זמן לפתוח אותה?

"לא היו לי האמצעים לפתוח. אני לא פורץ מנעולים; אין לי היסטוריה של פתיחת כספות וגם, אני טיפוס שאוהב להתמהמה. זרקתי אותה פעם אחת על הקרקע, אז זה קצת עיקם את המתכת. זה שוקל 20 קילו, אבל זה לא נפתח. כמו כן, ניסינו להעריך מה יש בפנים כדי לראות אם כדאי בכלל לפתוח. לא יכולנו לשמוע שום דבר משקשק בתוכו וחשבנו: "מה אם יש שם מזומן? מה אם יש שם איכשהו רכוש כלשהו? "

הוא המשיף וסיפר ש"בכל פעם שהיינו במוסך שלי אמרתי לעצמי "לעזאזל, אנחנו צריכים לפתוח את הדבר הזה" ואז פעם כשהייתי צריך ללכת לבית של אחי לקחתי איתי את הכספת. ידעתי מכמות העניין שהתאספה סביב הכספת אצל החברים שלי ברשתות החברתיות שאני צריך לתעד את פתיחת הכספת הזו".

ככה זה נראה כשפתחו אותה

"אחי הביא ציוד מיוחד וניגש למלאכה. כולם הימרו מה יש שם. הערכתי שאין שם חפצים מוצקים, ידעתי שזה משהו קל. לא ידעתי שזה הולך להיות קל כמו קונדום".

- מה עבר לך בראש כשפתחתם את הכספת וראיתם מה יש בפנים?

"בהתחלה חשבנו שהיא ריקה ושזה הכל היה לחינם: חמש שנים של ציפייה ירדו לטימיון, ואז אחי אמר- "חכה... יש שם משהו.. משהו בפינה" והוא שלף את הקונדום. כנראה שמישהו חשב - "אני אזיין את מי שיפתח את הדבר הזה".

זה עדיין טוב לשימוש?

אם תהיתם מה הוא עשה עם הקונדום הוא סיפר ש"אחי נתן לי מארז פלסטיק להחזיק אותו בו ואמר לי: "אתה צריך לשמור את הקונדום הזה - זה יהיה שווה משהו יום אחד." עכשיו אני שומר אותו בדיוק במקום שבו הכספת ישבה".

הוא גם סיפר שעד כה לא התקבלה תגובתו של וין דיזל לתגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully