וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצא "תיבת אוצר" קבורה בחצר - ונחרד ממה שגילה בתוכה

24.4.2021 / 23:35

משתמש הטיקטוק חפר בגינתו ומצא תיבת בטון כבדה קבורה באדמה. הוא תיעד במצלמה את הרגע בו הסיר את המכסה שלה כדי לגלות מה יש בפנים - ואת התגובה שלו למראות (והריחות) הקשים

מצא "תיבת אוצר" קבורה בחצר - ונחרד ממה שהיה בה/@Tonyhuismanlp

אדם שחשב שמצא תיבת אוצר קבורה בחצר שלו, נחרד כשגילה מה באמת מצא שם ודאג לתעד את הרגעים המטרידים לסרטון שצבר בטיקטוק יותר מ-12 מיליון צפיות. למשתמש הטיקטוק Tonyhuismanlp כנראה היה חלום למצוא תיבת אוצר סודית בגינה שלו - ולאחר שחפר שם קצת ומצא תיבת בטון כבדה הקבורה באדמה, הוא האמין שחלומו עומד להתגשם. כשפתח את התיבה, הוא ברח משם בריצה. מנחשים כבר מה זה היה?

מצא תיבה קבורה בחצר - ונחרד ממה שמצא בה. @Tonyhuismanlp, צילום מסך
תיבת אוצר זה לא/צילום מסך, @Tonyhuismanlp

בסרטון הוא נראה חופר באדמה בעזרת את חפירה עד שהוא מגיע אל בסיס הבטון. הוא ממשיך עוד קצת בחפירותיו עד שהוא מגלה שתי ידיות. בהתחלה הוא מנסה להרים את המכסה בידיו, אך כשזה כבד לו מדי הוא משתמש במוט. רגע לפני שהוא מרים את המכסה, הסרטון עובר לטוני שמצלם את עצמו נסוג משם ומנסה שלא להקיא מהגועל. אז לא, טוני לא מצא שם אוצר וגם לא ארון קבורה עתיק. הוא למעשה מצא שם את בור השופכין של ביתו המלא ב... נו, אתם יודעים.

צפו בקטע המלא:

הסרטון הספק משעשע ספק מטריד שלו שכותרתו "מצאתי תיבה סודית באדמה" זכה להרבה אהדה ברשת. אחד כתב בציניות: "אני לא בטוח, אבל אני חושד שזה לא היה אוצר. נכון?" ואחר הוסיף: "נראה שהיא מלאה בשוקולד!".

הוא ענה לשאלות הגולשים:

@tonyhuismanlp

Reply to @hoodietvent Thought we was on city sewage. Hopefully this answers everyone's questions from the previous video ##septic @wellandsepticlife

♬ Dreamy - Elijah Lee

מאוחר יותר טוני התוודה: הוא ידע מראש שמדובר בבור שופכין כשהחל שם בחפירות, לאחר שאינסטלטור ביקר בביתו עקב סתימה בצינורות הביוב ועדכן אותו על קיומה של "התיבה". אולם, עד לפני ביקורו של האינסטלטור לטוני לא היה שמץ של מושג שהדבר הזה מסתתר אצלו בחצר.

וזה מה שעלה בגורל התיבה והבור

טוני אמר: "לא ידענו שיש לנו בור שופכין. אני גר כאן שש שנים, בעל הבית שלפני גר כאן שנתיים ולאנשים שלפנינו הייתה מיטת גן ממש מעל המקום שבו נמצא בור השופכין. אז מי יודע כמה זמן עבר מאז שניקו אותו - בערך שמונה שנים פלוס? ומה שהיה שם... זה היה כמו ג'לי סמיך, אבל לא ג'לי שאתה רוצה לאכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully