וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: שיא עולמי של יותר מ-6,000 מתים ביום מקורונה

משרד הבריאות מסר כי 6,148 איש מתו ב-24 השעות האחרונות, בין היתר אחרי שאחת המדינות עדכנה כלפי מעלה את הנתונים. הודו תיעדה קרוב ל-360 אלף מתים מהנגיף, אך רבים מעריכים שהמספר האמיתי גבוה ממיליון

הודו רשמה היום (חמישי) שיא עולמי של יותר מ-6,000 מתים מנגיף הקורונה בתוך יממה אחת בלבד, אחרי שמדינה אחת עדכנה דרמטית את הנתונים שלה כלפי מעלה. העדכון העלה חשדות שמניין הקורבנות האמיתי גבוה בהרבה ממה שמדווחות הרשויות.

לפי נתוני משרד הבריאות של הודו, 6,148 איש מתו ב-24 השעות האחרונות. קרוב ל-360 אלף איש מתו במדינת הענק מאז פרוץ המגיפה, הנתון השלישי בגובהו בעולם. על פי סוכנות הידיעות הצרפתית, השיא הקודם היה בארצות הברית, ב-12 בפברואר, עם 5,527 מתים, שנבע בין היתר גם בשל תוספת של מקרי מוות מוקדמים שלא נספרו.

פינוי גופה של חולה קורונה למשריפה בניו דלהי, הודו, 10 ביוני 2021. רויטרס
בתי החולים והמשריפות לא עומדים בעומס. פינוי גופת אדם שמת מקורונה בניו דלהי, היום/רויטרס

אתמול, מדינת ביהאר שבמזרח הודו העלתה את מספר המתים שלה בכ-4,000 לכמעט 9,500 אחרי שבחנה את רישומי המתים. זאת לאחר שבית המשפט העליון במדינה דרש בדיקה של הנתונים אחרי טענות שהממשל המקומי מסתיר את ההיקף האמיתי של התחלואה והתמותה. טענות דומות הועלו נגד ממשלות של מדינות אחרות בהודו, אחרי שההתפרצות האחרונה הובילה לקריסת המשרפות במקומות רבים, ומאות גופות הושלכו לנהרות או נטמנו בקברי אחים.

תיעודים רשמיים בהודו לוקים מאוד בחסר גם בזמני שגרה, ומומחים רבים מאמינים כי מספר המתים מקורונה עשוי להיות יותר ממיליון - הגבוה ביותר בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully