וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייטנאם: התגלתה מוטציה חדשה של קורונה המתפשטת באוויר במהירות

עודכן לאחרונה: 29.5.2021 / 9:39

משרד הבריאות בווייטנאם הודיע כי במדינה זיהו וריאנט חדש של נגיף הקורונה המשלב בין הווריאנטים ההודי והבריטי. לפי דיווח בכלי תקשורת במדינה, שציטט את שר הבריאות, המוטציה משכפלת את הנגיף במהירות רבה ומתפשטת באוויר בקצב מזורז, מה שהביא להתפרצות מחודשת

עובדי צוות רפואה לבושים בחליפות הגנה עומדים מחוץ לבניין מבודד בזמן התפרצות נגיף הקורונה בהאנוי 29 בינואר 2021. רויטרס
מבודדים בניינים, התפרצות הקורונה בוייטנאם/רויטרס

משרד הבריאות בווייטנאם הודיע כי מוטציה חדשה של נגיף הקורונה התגלתה במדינה, המשלבת בין הווריאנט ההודי לבריטי - כך דווח היום (שבת) בכלי תקשורת במדינה, שציטט את שר הבריאות הווייטנאמי. לפי המשרד, היא מתפשטת באוויר במהירות וגורמת לנגיף לשכפול עצמי בקצב מזורז, מה שמביא בימים אלה להתפרצות מחודשת של המגיפה במדינה המזרח אסייאתית.

"אם להיות יותר ספציפי - מדובר בווריאנט ההודי עם מוטציות ששייכות במקור לווריאנט הבריטי. גילינו אותו באמצעות בדיקות ריצוף גנטי של חולים חדשים", צוטט השר נגויין תאן לונג, שהוסיף כי בקרוב תדווח עליו ארצו רשמית לשאר העולם.

עד כה התגלו בוויטנאם שבעה זנים של קורונה, ארבעה מתוכם משתייכים לווריאנט הבריטי ושלושה לווריאנט ההודי.

לאחר שהצליחה להתגבר על נגיף הקורונה במשך כשנה, עומדת כעת וויטנאם בפני התפרצות מחודשת של המגיפה, כשהנגיף מתפשט בה במהירות. מאז סוף אפריל נדבקו בקורונה כ-3,600 איש ב-31 ערים ומחוזות בוויטנאם, והם מהווים יותר ממחצית מהנדבקים בכלל המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully