וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תדעו אם אנשים משקרים לכם או שהם דוברי אמת - לפי שפת הגוף

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 0:17

המילים שלנו לא תמיד מבטאות את מה שאנחנו באמת חושבים, אלא לפעמים מסתירות את האמת ומשקפות את הדימיון שלנו. אלא שמומחה לשפת גוף חושף כיצד ניתן "לתפוס שקרנים" באמצעות סימנים שאינם מילוליים. אם אתם שחקני פוקר, המידע כאן עשוי לסייע גם לכם

עורך דין מציג את הדרך לזהות שקרנים/@lawbymike

בווידאו - עורך דין חושף טריק פשוט בעזרתו תדעו אם הבן אדם שמולכם משקר

למי מאיתנו לא קרה לפעמים שהוא נמצא בשיחה עם אדם אחר, אבל הוא מרגיש שהצד השני לא אומר לו את כל האמת - או משקר לחלוטין? ובכן, אם אתם סבורים שמישהו משקר לכם, מסתבר שיש סימנים פשוטים שיסגירו אותם בזמן שהם מדברים והכול טמון בשפת הגוף שלהם.

אתם בסך הכול צריכים לדעת מה הידיים שלהם, השפתיים והעיניים באמת אומרים לכם. ובכן, איך מזהים שקרנים? מייק קרטר, מומחה לשפת גוף שייעץ גם לאתר משחקי הפוקר Replay Poker, הסביר לדיילי מירור שצריך קודם כל לראות לאן מופנה המבט של אותו אדם בזמן שהוא מדבר איתכם, האם הוא מלקק את השפתיים ומה הוא עושה עם הידיים.

מראיינת מביטה בחשדנות במרואיין. By fizkes, ShutterStock
חושדים שמשקרים לכם? אפשר לגלות את זה/ShutterStock, By fizkes

על פי מייק קרטר, הסימן מספר אחד כדי לדעת אם אדם משקר הוא האם הוא מביט ימינה בזמן שהוא מדבר. הוא הסביר שזה מראה שמה שהוא אומר נמצא בחלק של הדימיון במוח שלו ולא בחלק של הזיכרון. רמז חשוב נוסף הוא להסתכל האם האדם ממצמץ בצורה מוגזמת, מלקק או נוגע בשפתיים, לוקח נשימות עמוקות לפני שהוא מדבר, חוזר על השאלות שלכם לפני שהוא עונה והידיים שלו זזות במתח בזמן שהוא מדבר.

עוד באותו נושא

אמת או שקר? חידון העובדות האקראיות שכולם נופלים בו

לכתבה המלאה
חברים משחקים פוקר. ShutterStock
משחקים פוקר? הטיפים כאן עשויים לעזור לכם/ShutterStock

בנוסף, אנשים שמשקרים עלולים להיכשל בלספק פרטים ספציפיים, לחסום אנשים אחרים בעזרת הידיים או הרגליים, לשבור קשר עין ולהסתיר את הידיים שלהם מאחורי הגב משום שהידיים חושפות לפעמים את הרגשות.

ריצ'רד פוליאן, הג'נרל מנג'ר של אותה חברת פוקר התייחס לייעוץ/מחקר שקיבל ואמר: "הוא עוזר לשחקנים שלנו לפרש את שפת הגוף של היריבים שלהם ואת הסימנים הלא מילוליים שהם עושים ומקשה על שחקנים אחרים על השולחן לקרוא אותם מאידך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully