וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בנגב: תושב תל שבע בן 34 נורה למוות בקטטה

עודכן לאחרונה: 9.6.2021 / 1:30

צוות מד"א שהגיע לזירה העניק טיפול ראשוני לגבר, שנפצע באורח אנוש, ופינה אותו תוך פעולות החייאה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה וכוחות החלו לסרוק אחר חשודים

גבר בן 34 מתל שבע נורה אמש (שלישי) למוות במהלך קטטה ביישוב. צוות מד"א שהגיע לזירה העניק טיפול ראשוני לגבר, שנפצע באורח אנוש, ופינה אותו תוך פעולות החייאה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נקבע מותו. מהמשטרה נמסר כי פתחה בחקירה בחשד לרצח, וכי כוחות החלו לסרוק ולתחקר את האירוע.

בסמוך לשעה 20:45 התקבל דיווח ראשוני במשטרה על קטטה שאירעה בתפר שבין השכונות 39 ו-4 בתל שבע. ממד"א ומהמשטרה נמסר כי הפצוע הועבר תחילה למרפאה מקומית, בשכונה 1 ביישוב, ורק לאחר מכן הועבר לבית החולים סורוקה. מהמשטרה נמסר גם כי חקירת האירוע הוטלה על היחידה המרכזית נגב.

אישה בת 52 אותרה ללא סימני חיים ביער שקד בשומרון, זירת האירוע. 21 בדצמבר 2020. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
גבר בן 34 מתל שבע נורה למוות במהלך קטטה ביישוב/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

בשבוע שעבר נער בן 15 נפצע באורח אנוש לאחר שנדקר על ידי נער בן 13 באשקלון. מחקירת האירוע, עולה כי הקטטה בין בני הנוער פרצה לאחר שהגיעו למסיבה בעיר, ובעקבות וויכוח שפרץ על חפיסת סיגריות. מצבו של הנער בן ה-15 השתפר, אך הוא עדיין מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים ברזילי באשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully