וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסת בן ה-13 החשוד בדקירת בן 15 באשקלון: "הייתי צריך להגן על עצמי"

6.6.2021 / 22:30

לפי גורמים המעורים בחקירה, הנער אמר על הדקירה כי "אם לא הייתי עושה את זה, אני הייתי שוכב בבית החולים". מחר הוא יובא להארכת מעצר נוספת, ומהחקירה עולה כי הקטטה פרצה בין בני הנוער לאחר שהגיעו למסיבה בעיר והתווכחו על חפיסת סיגריות. שיפור נוסף במצבו של בן ה-15

הנער בן ה-13 החשוד שדקר ופצע באורח אנוש בן 15 באשקלון בסוף השבוע, אמר בחקירתו כי מעשיו נבעו מתוך הגנה עצמית. "הייתי צריך להגן על עצמי, אם לא הייתי עושה את זה - אני הייתי שוכב בבית החולים", אמר הנער, כך לפי גורמים המעורים בחקירת האירוע. מחר הנער החשוד יובא להארכת מעצר נוספת.

במקביל, מצבו של הנער בן ה-15 מוסיף להשתפר, אך הוא עדיין מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים ברזילי באשקלון. מחקירת האירוע, עולה כי הקטטה בין בני הנוער פרצה לאחר שהגיעו למסיבה בעיר, ובעקבות וויכוח שפרץ על חפיסת סיגריות.

אמבולנס מד"א נגב אילת. מד"א
החשוד אמר בחקירה כי הדקירה נעשתה מתוך הגנה עצמית/מד"א

אתמול נמסר מבית החולים ברזילי כי הנער בן ה-15 שב להכרה, וכי הרופאים הצליחו לייצב את מצבו הרפואי ולנתק אותו ממכונת ההנשמה.

הנער אושפז בבית החולים במצב קשה מאוד בלילה שבין חמישי לשישי, לאחר שנדקר על ידי בן ה-13 ברחוב יעקב גרופר באשקלון. צוות מד"א שהגיע לזירה מצא אותו כשהוא מחוסר הכרה עם פציעות חודרות. הצוות העניק לו במקום טיפול ראשוני מציל חיים, שכלל עצירת דימומים, ופינה אותו כשהוא במצב לא יציב, מורדם ומונשם.

כעבור מספר שעות עצרה המשטרה את החשוד, נער בן 13 תושב העיר, שבמהלך חקירתו הודה במעשה. מתחקיר ראשוני של המשטרה עלה כי עשרה נערים בגילאי 13 עד 15, שככל הנראה שתו קודם לכן אלכוהול, התווכחו על קופסת סיגריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully