וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי ומייגן מרקל הכריזו רשמית על לידת בתם השנייה

הזוג המלכותי לשעבר הרחיב את התא המשפחתי והביאו לעולם בת שנייה לה קראו "ליליבת" - הקרויה על שמה של המלכה אליזבת השנייה ועל הנסיכה דיאנה, אימו של הנסיך הארי שנהרגה בשנות ה-90. המאורע המיוחד בא כמה חודשים לאחר הריאיון של הזוג בו גילו למה נטשו את הארמון

הנסיך הארי ואשתו הדוכסית מסאסקס מייגן מרקל הכריזו הערב (ראשון) על הולדת ביתם לה קראו "ליליבת". התינוקת החדשה נקראה על שם סבתו של הארי, מלכת אנגליה אליזבת השנייה, זאת לאחר ניכור הנמשך מזה שנה בין בני הזוג למשפחת המלוכה הבריטית.

ליליבת נולדה ביום שישי ה-4 ביוני בשעה 11:40 בבית החולים סנט ברברה בקליפורניה כשהיא שוקלת 3.49 קילוגרמים. "מייגן והתינוקת בריאים ושלמים וחזרו לביתם בקליפורניה, לשם עברו בשנה שעברה לאחר שנפרדו ממשפחת המלוכה", מסרה הדוברת של בני הזוג.

לתינוקת הקטנה יקראו בשם לילי - גרסה מקוצרת לכינוי שניתן למלכה כשהייתה ילדה. שמה האמצעי של התינוקת המלכותית הוא דיאנה - הניתן לה על שם אימם של הנסיכים ויליאם והארי שנהרגה בתאונת דרכים בפריז בשנת 1997.

הנסיך הארי ואשתו מייגן, 5 במרץ 2020. רויטרס
הנסיך הארי ורעייתו מייגן מרקל, הדוקסים מסאסקס/רויטרס

ליליבת היא ביתם השנייה של הזוג ואחותו הצעירה של ארצ'י בן השנתיים. הולדת ביתם של הזוג, מוסיפה אור ושמחה לאחר הריאיון המסעיר ששודר ברשת CBS שהתרחש לפני שלושה חודשים, בו הזוג חשפו לראשונה למנחה אופרה ווינפרי את היחס הגזעני שהופנה כלפי בנם מצד הארמון, מה שהוביל אותם בהמשך לזנוח את תפקידיהם הרשמיים.

במהלך הריאיון, מרקל הביעה ביקורת נוקבת וטענה כי בארמון לא היו מעוניינים שבנה יהיה נסיך או יקבל אבטחה מהחשש "שהוא ייוולד עם גוון עור כהה מדי". זאת ועוד, ציינה כי היחס העוין כלפיה עוד החל מאז התחתנה עם הנסיך בשנת 2018. בהמשך הריאיון דיבר הארי בגילוי לב על מאבקיו הממושכים בבריאותו הנפשית, שרבות מהם באו בעקבות מות אימו. לדבריו, אירוע זה הביא אותו במשך השנים לצרוך סמים ואלכוהול.

עיתון "הניו יורק טיימס" פרסם בחודש יולי שעבר כי מייגן עברה הפלה טבעית. בני הזוג ציינו כי בשל מצבה של מייגן, נאלץ הארי ללכת לבדו להלוויה של הנסיך פיליפ, בעלה של המלכה, בטירת וינדזור שנערכה באפריל. למרות הגעתו של הנסיך לאירוע, הוא טרם השלים עם אחיו ויליאם ועם אביו הנסיך צ'ארלס.

עוד בוואלה!

המשבר בארמון: "המלכה מתוסכלת מהמתקפות האישיות של הארי"

לכתבה המלאה
הנסיך הארי ומייגן מרקל מתראיינים לאופרה ווינפרי. רויטרס
מייגן והארי בריאיון עם אופרה ווינפרי. מרץ/רויטרס

סלבריטאים, פוליטיקאים ומעריצים רבים שלחו אלפי איחולים לזוג המאושר על הולדת ביתם. בין ראש המברכים היה ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, שכתב בחשבון הטוויטר שלו: "ברכות רבות לדוכס והדוכסית מסאסקס עם הולדת בתם".

מנהיג מפלגת העבודה בבריטניה ויושב ראש האופוזיציה, סר קייר סטארמר, בירך גם הוא את הזוג וכתב כי מדובר ב-"חדשות נפלאות".

גם בארמון המלוכה הצטרפו לברכות ומסרו כי "המלכה אליזבת, הנסיך צ'ארלס, ויליאם וקייט שמחים עם הידיעה על הולדת הבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully