וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר בארמון: "המלכה מתוסכלת מהמתקפות האישיות של הארי"

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 11:22

הדיילי מייל דיווח כי אליזבת מאוכזבת מההתבטאויות האחרונות של נכדה, שמתח ביקורת על הדרך שבה הוא גודל על ידי אביו צ'ארלס. חלק מאנשי הארמון קוראים לו ולמייגן מרקל לוותר על תארי הדוכסים שלהם

הנסיך הארי, המלכה אליזבת'. GettyImages
קרע בארמון המלוכה הבריטי. המלכה, הארי ומייגן/GettyImages

אליזבת מלכת בריטניה "מתוסכלת עמוקות" מהביקורת "האישית מאוד" של נכדה הנסיך הארי מאז הריאיון שהעניק בחודש מרץ לאופרה ווינפרי עם ראייתי מייגן מרקל - כך דווח ב"דיילי מייל". לפי מקורות בארמון, היא לקחה אישית את דבריו של הארי על אביו הנסיך צ'ארלס, כשרמז שהיחס הקר שהפגין כלפיו בילדותו נבע מהאופן שבו גידלה אותו אמו המלכה ואביו, הנסיך פיליפ המנוח.

בשבוע שעבר פורסם בעיתון כי יש זעם גובר על הארי בקרב אנשי הארמון, שקראו לו ולמרקל לוותר על תארי הדוכס והדוכסית שלהם. עוד דווח כי הכעס עליו התעצם אחרי הופעתו בסדרת הטלוויזיה The Me You Can't See על בעיות נפשיות.

"אבי נהג לומר לי כשהייתי צעיר יותר, 'טוב, ככה זה היה לי, אז יהיה כך גם איתך'", סיפר הארי. הוא הוסיף כי הניסיונות לסייע למייגן בעת שחשה אובדנית "נתקלו בשתיקה או הזנחה מוחלטות".

בווידאו: ארונו של הנסיך פיליפ בהלוויתו בטירת וינדזור/צילום: רויטרס, עריכה: ליר שפיגלר

למרות המשבר המשפחתי, בדיילי מייל דווח כי צ'ארלס עדיין מקווה להתפייס עם בנו הצעיר, שעבר להתגורר עם מרקל בצפון אמריקה אחרי קרע מתוקשר בארמון בתחילת השנה שעברה. הארי השתתף בהלוויית סבו הנסיך פיליפ בחודש שעבר ואף נצפה משוחח עם אחיו וויליאם, אך נראה שהמשבר המלכותי עוד רחוק מסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully