וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בחדרה: בת 80 נמצאה ללא רוח חיים, אחותה בת ה-77 עוכבה לחקירה

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 12:42

צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה של הקשישה. עם קבלת הדיווח שוטרים שהגיעו לדירה מצאו אותה מוטלת במקלחת עם סימני חבלות על גופה. המשטרה פתחה בחקירה, ובמסגרתה אחותה נעצרה בחשד לרצח. אחד השכנים מסר כי "מוזר מאוד מה שקרה פה"

זירת הרצח בחדרה/אלירן יחזקאלי, דוברות מד"א

קשישה בת 80 נמצאה הבוקר (חמישי) במקלחת שבביתה בחדרה, כשהיא מוטלת ללא רוח חיים עם סימני חבלות על גופה. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בה פעולות החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותה תוך זמן קצר. שוטרים שהגיעו למקום החלו בחקירת נסיבות המקרה ובודקים את האפשרות לחשד לרצח. במסגרת החקירה, אחותה של הקשישה תושבת אור עקיבא בת 77 עוכבה לחקירה בחשד לביצוע המעשה. עוד עלה מהחקירה כי הקשישה היא אם לתשעה ילדה.

זירת הרצח בחדרה, 3 ביוני, 2021. ללא קרדיט, אתר רשמי
זירת הרצח בחדרה. היום/אתר רשמי, ללא קרדיט

"כשהגענו לדירה ראינו את האישה שכובה כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה", סיפרה פראמדיקית מד"א לי אם לוי. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה", הוסיפה.

זירת הרצח בחדרה, 3 ביוני, 2021. ללא קרדיט, אתר רשמי
"לא שמענו רעש או צעקות", אמרו השכנים. הבניין בו גרה הקשישה. היום/אתר רשמי, ללא קרדיט

שכן המתגורר בבניין בו נמצאה גופתה של הקשישה אמר: "אני מכיר טוב את שתי האחיות האלו, הן הרבה יחד, מוזר מאוד מה שקרה פה קשה להאמין שפגעה בה בכוונה". לדבריו, "לא שמענו רעש או צעקות".

מוקדם יותר השבוע, גבר ואישה נמצאו ללא רוח חיים בביתם בכפר יונה. צוות מד"א איתר אותם ללא דופק וקבע את מותם במקום. על פי החשד הבעל בן ה-79 רצח את אשתו בת ה-69 ולאחר מכן התאבד. שכנים וקולגות של השניים מתארים "משפחה נורמטיבית לחלוטין", ומספרים על האישה, שעבדה כדולה פרטית והתנדבה במשך שנים בבית חולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully