וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באורגוואי: תושבת טבריה בת 75 נרצחה על ידי בתה, שהודתה במעשה

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 16:13

רבקה הרשטיין, שביקרה בעיר הולדתה מונטבידאו, דווחה כנעדרת ב-22 במאי. המשטרה המקומית אז פתחה בחקירה, אך לא הצליחה לאתרה. ביום רביעי, בתה בת ה-43 התוודתה כי בזמן ויכוח על מכירת הנכס בו גרה, אמה נפלה ונחבטה בראשה, ומצאה את מותה

רבקה הרשטיין. אתר רשמי, מערכת וואלה!
הגיעה לביקור בעיר הולדתה. הרשטיין/מערכת וואלה!, אתר רשמי

תושבת טבריה בת 75 נרצחה בשבוע שעבר באורוגוואי - על פי החשד בידי בתה בת ה-43, שהודתה במעורבותה בפני המשטרה המקומית. הנרצחת, רבקה הרשטיין, שלא היו לה קרובי משפחה מדרגה ראשונה בארץ, הגיעה למדינה הדרום אמריקנית לביקור בעיר הולדתה מונטבידאו.

הרשטיין הגיעה לאורוגוואי ב-27 באפריל. ב-22 במאי מקורביה במדינה דיווחו לרשויות כי היא נעדרת, ובעקבות כך בלשי המשטרה המקומית פתחו בחקירה, שהעלתה מצילומי אבטחה כי הרשטיין נכנסה לדירתה של ביתה, ולא יצאה ממנה מאז. המשטרה המשיכה לעקוב אחר אותו בניין המגורים, ואף פשטה עליו כמה פעמים עם כלבי גישוש - שלא הצליחו לאתר את הרשטיין.

רבקה הרשטיין. ., צילום מסך
בתה הודתה כי הכניסה את גופתה לשקיות אשפה. רבקה הרשטיין/צילום מסך, .

ביום רביעי האחרון, בתה בת ה-43 של הרשטיין התוודתה כי היא ניהלה ויכוח עם אמה, שלדבריה רצתה למכור את הדירה המדוברת. במהלך המריבה, הרשטיין נפלה, נחבטה בראשה, ובעקבות זאת מצאה את מותה. בתה סיפרה כי אז היא הכניסה את גופתה לשקיות אשפה שחורות והשליכה אותן לפח האשפה, אולם המשטרה המקומית לא הצליחה לאתר את גופתה.

אז הסתבר כי לקוח שהגיע לחנות לחומרי ניקוי שמנהלת הבת, קיבל ממנה בטעות שקית ובה עצם שהתבררה כחלק מגופתה של האם. עקב כך נעצרה החשודה ברצח תחת תנאים מגבילים, וממתינה להחלטה בעניינה בבית המשפט באורוגוואי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

עד הירצחה, הרשטיין עבדה במעון לאנשים בוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. חבריה לעבודה של הרשטיין העידו כי הייתה אישה אהובה ומקסימה. "על אף שמדובר בעבודה פיזית ונפשית קשה מאוד, משום שהמטופלים לא תמיד ישבו בשקט וברוגע - בכל זאת היא עשתה את עבודתה בנעימים ועם חיוך" סיפרו עמיתיה לעבודה והוסיפו כי "היא אפילו הייתה עושה לדיירים טיפולי פדיקור".

העובדים סיפרו כי הם שרויים בהלם מאז היוודע דבר הירצחה. "אנחנו הולכים עם דמעות בעיניים", אמרו. הם סיפרו גם הודיעו לחלק מהדיירים על מותה של הרשטיין, אך לא פירטו על הרצח. דיירי המעון פרצו בבכי כששמעו את הבשורה המרה.

כעת עושים במעון מאמצים להביא את גופתה לקבורה בטבריה. בישראל אומנם אין להרשטיין משפחה, אך חבריה אמרו כי הם סבורים שמקום מנוחתה צריך להיות בטבריה. "היא אהבה את העיר ואת מדינת ישראל. היתה גאה במדינה ובצה"ל ואנחנו מבקשים שהיא תובא למנוחות בטבריה", העידו.

ממשרד החוץ נמסר כי "שגרירות ישראל באורוגוואי והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ נמצאים בקשר מול רשויות המקום, ומכריה של האזרחית בישראל וייסעו בהבאתה לקבורה בישראל ככל שיידרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully