וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי ת"א שילמו מחיר מופקע בחניוני העירייה - למרות שהתקלה הייתה ידועה

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 19:09

נהגים רבים שהחנו את רכבם באחד מחניוני "אחוזות החוף" בימים האחרונים הלינו על כך שלא זכו להנחה המשמעותית שמגיעה להם. על אף שהחברה העירונית שנמצאת בבעלות העירייה הייתה מודעת לבעיה - התושבים לא עודכנו על החיוב השגוי

הכניסה לחניון תל ברוך צפון – אחד מהחניונים שמתופעלים על ידי אחוזות החוף. מתוך ויקיפדיה, מערכת וואלה!
נהגים חויבו שלא לצורך או בסכום שגוי. חניון בת"א/מערכת וואלה!, מתוך ויקיפדיה

תקלה מתמשכת אותרה אתמול (ראשון) במערכות החברה העירונית "אחוזות החוף" המפעילה חניונים רבים ברחבי העיר תל אביב, ונמצאת בבעלות העירייה. התקלה הובילה לחיובים שגויים עבור תושבי תל אביב-יפו שבימים כתיקונים זכאים להנחה בגובה 75% מתעריפי החניון - וזו נמנעה מהם. התקלה החלה ביום רביעי האחרון ונמשכה עד אתמול בבוקר.

יותר מ-60 חניונים בהפעלת "אחוזת החוף" פזורים בתל אביב, ובהם מצויים כ-15 אלף מקומות חנייה. כמעט בכל רגע נתון ניתן להבחין במכוניות שיוצאות ונכנסות לחניון, וסביר להניח כי היקף התקלה נרחב וכי מאות תושבים חויבו שלא בצדק בסכום התעריף המלא. זאת ועוד, התקלה נמשכה אל תוך סוף השבוע, בו תושבים רבים רגילים להחנות את רכבם בחניון עד יום ראשון. המשמעות הכלכלית היא רווח נאה עבור החברה המפעילה את החניונים.

הודעה אודות החניונים. אתר רשמי, מערכת וואלה!
תושבי העיר חויבו במחיר התעריף המלא/מערכת וואלה!, אתר רשמי

כל תושב תל אביב שנכנס עם מכוניתו לאחד מחניוני החברה בתקופה האחרונה ובחר לשלם במכונות התשלום או באמצעות אפליקציות החניה - נפגע מהתקלה. כיוון שהחברה הייתה מודעת לבעיה, תושבים רבים זעמו ולא הבינו מדוע לא עדכנה אותם בדבר החיוב השגוי. החברה שולחת דרך קבע מסרונים ללקוחותיה, והייתה יכולה להסדיר נושא זה באופן דומה.

מחברת "אחוזות החוף" נמסר כי "לפני ימים ספורים התגלתה תקלה במערכת השליטה הממוחשבת של כל חניוני אחוזות החוף בעיר. התקלה נמשכה כחצי שעה ומיד עם גילויה החלו גורמי המקצוע בתיקונה ובתחקור הגורמים שהביאו להיווצרותה. במקביל, נפתחו מחסומי החניונים כדי לאפשר לחונים לצאת ללא עיכוב. חונים שחויבו שלא לצורך או בסכום שגוי, מוזמנים לפנות לשירות הלקוחות של החברה במגוון ערוצי התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully