וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברו הטוב ביותר: איבד הכרה והתמוטט - אך ניצל בזכות כלבו

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 17:42

בנימין יעקב התעלף על רצפת ביתו ולא הגיב למחוות של הכלב סטיץ'. כלבו גילה תושייה, רץ לרחוב כדי להזעיק עזרה, הוביל עוברי אורח בנביחות לתוך הבית ובכך הציל הכלב את חיי בעליו. "עד היום הוא לא היה כלב עד כדי כך טוב, אבל הפעם הוא תפקד יפה. אני ממליץ לכם לאמץ"

בנימין יעקב בן ה-75 וכלבו. אתר רשמי, מערכת וואלה!
"הוא לא היה כלב כל כך טוב, אבל הפעם הוא תפקד יפה". יעקב וכלבו סטיץ'/מערכת וואלה!, אתר רשמי

בנימין יעקב בן ה-75 חב את חייו לכלבו הנאמן סטיץ'. בזמן ששהה בביתו החל יעקב להרגיש כאבים חזקים בגבו והחליט ליטול משככי כאבים. כשאלו לא הקלו, החליט יעקב ליטול תרופה נוספת, שככל הנראה גרמה לו לאבד את הכרתו לעיני כלבו סטיץ'.

יעקב התמוטט ונותר מעולף על רצפת ביתו. שער הבית נשאר פתוח וסטיץ' הצליח לחמוק ממנו ולצאת לרחוב כדי להזעיק עזרה עבור בעליו. הוא החל לנבוח ולסמן לכמה אנשים לעקוב אחריו, אך אלה התאספו סביבו וחשבו שאולי מדובר בכלב תועה. אחד מהם התקשר למוקד העירייה ודיווחו על הכלב.

לאחר כמה דקות מותחות עבור יעקב וסטיץ', הצליח האחרון להוליך את עוברי האורח לעבר בעליו - וכך הם מצאו את בנימין שרוע על הרצפה. אלה הזעיקו אמבולנס שהגיע לאחר מספר דקות והבהיל את יעקב לחדר המיון בבית חולים איכילוב שבתל אביב.

אמבולנס מד"א נגב אילת. מד"א
הכלב נבח וסימן לעוברי אורח לתוך הבית כדי להציל את בעליו/מד"א

לאחר טיפול רפואי ואשפוז קצר שוחרר יעקב לביתו, פגש את בני משפחתו וכמובן את הכלב סטיץ' שבלעדיו אין לדעת מה היה עולה בגורלו. לאמיתו של דבר, יעקב ניצל בזכות סטיץ'. יעקב סיפר לוואלה! כי סטיץ' הוא הכלב שלו במשך חמש שנים, מאז שהיה בן שנה. "עד היום הוא לא היה כלב עד כדי כך טוב, אבל הפעם הוא תפקד יפה. אני ממליץ לעוד אנשים לאמץ כלב", סיכם.

שירה פלג, אחות אחראית במחלקה לרפואה דחופה באיכילוב מספרת: "כשצוות מד"א הביא אלינו את הגבר מחוסר ההכרה וסיפר לנו כיצד הכלב החכם הצליח להגיש עזרה לבעליו, נדהמתי לגלות מהי אהבה ונאמנות, זה היה פשוט מרגש ומחמם את הלב. בנימין קיבל אצלנו טיפול רפואי מלא חזר להכרה מלאה ושוחרר לביתו".

  • עוד באותו נושא:
  • כלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully