וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הביטחון גנץ האריך את כהונתו של הרמטכ"ל כוכבי לשנה רביעית

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 17:53

גנץ עידכן בנושא את ראש הממשלה בנימין נתניהו והיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. "הרמטכ"ל מהווה עוגן של יציבות פיקודית ומבצעית. הארכת כהונתו בעת הזו של שינויים אזוריים ואתגרים ממגוון זירות, היא קריטית לביטחון ישראל", אמר גנץ

הרמטכ"ל אביב כוכבי בדיון בקריה, 12 בנובמבר 2019. מרים אלסטר, פלאש 90
הוארכה כהונתו. הרמטכ"ל אביב כוכבי/פלאש 90, מרים אלסטר

כהונתו של הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי הוארכה לשנה רביעית - כך החליט היום (חמישי) שר הביטחון בני גנץ שעידכן בנושא את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.

שר הביטחון גנץ אמר הבוקר כי "הרמטכ"ל כוכבי מוביל את צה"ל בשנתיים וחצי האחרונות בתהליכים משמעותיים של בניין הכוח ותפיסת הפעלה רב מימדית תוך שילוב כלל הזרועות והגדלת הקטלניות".

הוא הוסיף כי "הארכת המינוי תאפשר להמשיך ולממש את התכנית הרב שנתית 'תנופה', שבאה לידי ביטוי ביכולות חסרות התקדים שהציג צה"ל במבצע שומר החומות, וכן בפעולות המבצעיות שהתקיימו בתקופה האחרונה במגוון זירות הלחימה".

גנץ התייחס גם לסוגיית התערבות הצבא במהלך משבר הקורונה: "בשנה האחרונה תחת הרמטכ"ל כוכבי, רתם צה"ל גם את יכולותיו האזרחיות לטובת סיוע במשימות לאומיות ובראשן המאבק בקורונה, דבר שביצר את מקומו של צה"ל כנדבך בלתי נפרד מהחברה הישראלית וממערך החירום הלאומי האזרחי".

"הרמטכ"ל מהווה עוגן של יציבות פיקודית ומבצעית. הארכת כהונתו בעת הזו של שינויים אזוריים ואתגרים ממגוון זירות, היא קריטית לביטחון ישראל", הדגיש גנץ.

בתוך כך, גנץ שוחח בנושא עם היועץ המשפטי לממשלה והשניים סיכמו כי הנושא יובא לממשלה בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully