וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהומות ביום ירושלים: נעצרו 2 חשודים שיידו אבנים ופגעו בתינוקת יהודיה

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 17:07

השניים, תושבי שכונת א-טור, יואשמו בעבירות אלימות חמורות בעקבות האירוע שהתרחש במהלך העימותים בבירה, ביום שבו החל סבב הלחימה בעזה. הוריה דיווחו באותו היום על החשודים שפצעו את ילדתם בת השבעה חודשים

בווידאו: רעולי פנים מיידים אבנים לעבר מכונית ופוצעים תינוקת ביום ירושלים/צילום: דוברות משטרת ישראל

המשטרה עצרה שני חשודים ממזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייהם בחשד שפצעו תינוקת יהודיה בא-טור ביום ירושלים - כך הותר היום (חמישי) לפרסום. משפחתה דיווחה באותו היום על חשודים שיידו אבנים לעבר רכבם, שמהם נפצעה התינוקת בת שבעת החודשים.

מיד עם קבלת הדיווח הטיל מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים את המשימה לאתר את החשודים ולהביאם לדין. חוקרי הימ"ר פעלו תוך הפעלת אמצעים מיוחדים ושיטות חכמות ומתקדמות, איתרו את זהות החשודים ולפני כמה ימים איתרו את החשודים והם נעצרו והועברו לחקירה.

היום, בתום חקירת המשטרה, הוגשה לבית המשפט על ידי פרקליטות מחוז ירושלים, הצהרת תובע חמורה המייחסת לשני החשודים עבירות אלימות חמורות.

הרכז שניזוק במהלך פציעת תינוקת בת 7 חודשים שנסעה עם הוריה באזור א טור בירושלים 27 במאי 2021. דוברות משטרת ישראל
הרכב של המשפחה שניזוק מיידו האבנים ביום ירושלים לפני כשבועיים/דוברות משטרת ישראל
פציעת תינוקת בת 7 חודשים שנסעה עם הוריה באזור א טור בירושלים 27 במאי 2021. דוברות משטרת ישראל
התינוקת בת שבעה חודשים שנפצעה/דוברות משטרת ישראל

21 שוטרים נפצעו במהומות בהר הבית ביום ירושלים, בהם שלושה שפונו לטיפול רפואי בבתי החולים. המהומות החלו כשעשרות פלסטינים יידו אבנים וירו זיקוקים מההר לעבר שער העופל ובמקביל מאות יידו אבנים לכיוון שער המוגרבים. כוחות משטרה נכנסו להר במטרה להדוף את המתפרעים, תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות. הסהר האדום דיווח על 305 פצועים בעימותים, כששבעה נפצעו באורח קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully