וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מח"ש פתחה בבדיקת שוטר שירה כדור ספוג בגבה של נערה בת 15 בשייח ג'ראח

מפכ"ל המשטרה הורה להשעות את השוטר שירה בג'נא קיסוואני, זאת עד לבירור נסיבות האירוע. בתיעוד ניתן לראות את הנערה ובני משפחתה יוצאים מהבית, מסתובבים בחזרה, עד שהיא נופלת קדימה. בהמשך ניתן לראות רימון הלם מושלך לחצר הבית. המשטרה: "ראוי שייבדק ויטופל"

בווידאו: שוטר יורה כדור ספוג בגב של נערה בחצר ביתה בשייח ג'ראח/מערכת וואלה!

מח"ש פתחה היום (שלישי) בבדיקת הירי בנערה בת ה-15 שנפגעה בשבוע שעבר מכדור ספוג בעת ששהתה בחצר ביתה בשכונת שייח ג'ראח שבמזרח ירושלים. מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי הורה להשעות את השוטר שירה את כדור הספוג בג'נא קיסוואני, זאת עד לבירור נסיבות האירוע. קיסוואני. נפצעה בגבה ופונתה לטיפול בבית החולים.

בתיעוד מהמקום ניתן לראות את קיסוואני וכמה מבני משפחתה יוצאים מהבית, ועומדים ליד הכניסה לחצר. לאחר מכן הם מסתובבים חזרה, אז ניתן לראות את קיסוואני נופלת קדימה בכניסה. בהמשך נראים בני משפחתה מנסים לסייע לה, אז מושלך גם רימון הלם לחצר הבית. אביה של ג'נא, מוחמד, נפצע באורח קל.

שוטר יורה כדור ספוג בגב של נערה בחצר ביתה בשייח ג'ראח. אתר רשמי, מערכת וואלה
רגע השלכת רימון ההלם לחצר הבית בשייח ג'ראח/מערכת וואלה, אתר רשמי

ממשטרת ישראל נמסר כי "לפני זמן קצר השוטר אותר והחומר הועבר לבחינת מח"ש כמקובל, ובמקביל הוחלט בהחלטה פיקודית שהשוטר לא יקח חלק בפעילות מבצעית עד לבירור המקרה. בסיום בדיקת המקרה על ידי הגורמים המוסמכים לכך יוחלט על המשך הצעדים בעניינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully