וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר האזהרה מאפרטהייד בישראל: אשכנזי זימן את שגריר צרפת לנזיפה

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 13:04

הזימון בא בעקבות דבריו של שר החוץ הצרפתי, שטען כי ישראל עלולה להפוך למדינת אפטרהייד אם הכיבוש בשטחים יימשך. מלשכתו של אשכנזי נמסר כי דבריו של שר החוץ הצרפתי רחוקים מהמציאות. "צרפת התעלמה באופן מופגן מכל צעדי המנע שעשתה ישראל למניעת ההידרדרות"

גבי אשכנזי, 19 בפברואר 2020. מרים אלסטר, פלאש 90
אשכנזי זימן את שגריר צרפת בישראל לשיחת נזיפה/פלאש 90, מרים אלסטר

שר החוץ, גבי אשכנזי, זימן היום (חמישי) לשיחת נזיפה את שגריר צרפת בישראל, אריק דנון, זאת על רקע דברי שר החוץ הצרפתי,ז'אן-איב לה דריאן, כי ישראל עלולה להפוך למדינת אפרטהייד אם הכיבוש בשטחים יימשך.

בלשכת שר החוץ מסרו כי אשכנזי הבהיר לשגריר הצרפתי כי דבריו של שר החוץ אינם מקובלים, ואינם מבוססים ואף רחוקים מהמציאות. כמו כן, ציינו כי ישראל דוחה את הדברים על הסף. ישראל מצפה מידידותיה שלא להתבטא בצורה חסרת אחריות אשר נותנת רוח גבית "לגורמים קיצוניים ולפעילות אנטי-ישראלית", אמר אשכנזי לשגריר הצרפתי.

הפגנת תמיכה בפלסטינים בפריז, צרפת 15 במאי 2021. רויטרס
הפגנות תמיכה פרו פלסטיניות בעקבות מבצע "שומר החומות". פריז. לפני כשבועיים/רויטרס

עוד נמסר כי אשכנזי הביע את דאגתו מהעלייה באירועי האנטישמיות בצרפת והדגיש כי הוא מצפה מהמנהיגות במדינה לגנות אירועים אלו ולפעול להפסקתם.

"צרפת התעלמה באופן מופגן מכל צעדי המנע שעשתה ישראל למניעת ההידרדרות ודבריו של שר החוץ נותנים, הלכה למעשה, פרס לגורמים קיצוניים ולארגוני הטרור, בראשם ארגון הטרור חמאס", אמר אשכנזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully