וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד רכבת בקליפורניה רצח 8 מעמיתיו לעבודה - והתאבד

סמואל קסידי בן ה-57 פתח באש בעת מפגש עובדים בסן חוזה, ושם קץ לחייו עם הגעת המשטרה לזירה. גרושתו: "הוא סיפר כי הוא רוצה להרוג את עמיתיו, אבל לא האמנתי". שכן: "היה מוזר ובודד". ביידן שב ודחק בקונגרס להעביר חקיקה להגבלת הנשק. "כל כדור מנקב את נשמת האומה"

סוכנים פדרלים מבקרים בביתו של החשוד בירי ברכבת בסן חוזה, קליפורניה, 26 במאי 2021. רויטרס
סוכנים פדרליים בביתו של היורה בסן חוזה, אתמול/רויטרס

עובד בחברת רכבת בקליפורניה ירה למוות אמש (רביעי) בשמונה בני אדם לפני ששם קץ לחייו. מסע ההרג התרחש ברשות התחבורה של עמק סנטה קלרה בסן חוזה, כשסמואל קסידי בן ה-57 פתח באש בעת מפגש של עובדי רכבת בסביבות השעה 6:45. השריף של מחוז סנטה קלרה, לורי סמית', אמר לכתבים כי הירי עוד נמשך כשהשוטרים הגיעו לזירה. השוטרים מצאו את היורה ללא רוח חיים.

גרושתו, ססיליה נלמס, סיפרה כי קסידי אמר לה שהוא רוצה להרוג את עמיתיו לעבודה, אבל היא מעולם לא האמינה שהוא יעשה זאת. דאג שו, שכן שלו, תיאר אותו בתור אדם "בודד ומוזר". זמן קצר לפני הירי, פרצה שריפה בבית השייך לקסידי והרשויות חוקרות אם הוא הצית אותו לפני שקטל את חבריו לעבודה.

מתחם רכבות בסן חוזה, קליפורניה, 26 במאי 2021. AP
"מתי נניח את הנשק?". מתחם הרכבת בסן חוזה, אתמול/AP

סנטה קלרה היא המחוז הגדול ביותר באזור המפרץ של קליפורניה, וביתו של עמק הסיליקון. מושל המדינה, גווין נוסאם, הגיע לזירה וגינה מעשי ההרג הבלתי פוסקים ברחבי ארצות הברית. בחודשים האחרונים, אחרי חלה עלייה במספר תקריות הנשק.

"מה לעזאזל לא בסדר עם ארצות הברית של אמריקה?", אמר המושל הדמוקרטי. "מתי נניח את נשקנו?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully