וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המניע טרם התברר: אמנית ישראלית נעצרה בארה"ב בחשד לרצח כפול

עודכן לאחרונה: 1.4.2021 / 8:05

גופותיהם של הזוג הנשוי נמצאו בשלג בנובמבר 2020, אז בהתפתחות בחקירה עלה חשד כי שותפיהם העסקים, בהם אורית אוגד בת ה-32 ובן זוגה בן ה-33, היו קשורים במותם. עוד עלה כי הנרצחים נקשרו בשנה שעברה להיעלמותו של צעיר. במושב בו מתגוררת משפחתה הופתעו מהודעת מעצרה

אורית אוגד, חשודה במעורובת ברצח כפול בקליפורניה. אתר רשמי, מערכת וואלה!
חשודה בשני מעשי רצח מדרגה ראשונה וקשירת קשר לפשע. אוגד/מערכת וואלה!, אתר רשמי

אורית אוגד, אמנית ישראלית בת 32, נעצרה בשבוע שעבר בארצות הברית עם בן זוגה האמריקני בן ה-33, בחשד לרצח כפול של בני זוג שאירע אשתקד. במושב רמות ברמת הגולן בו מתגוררת משפחתה של אוגד קיבלו את ההודעה בתדהמה. הוריה יצאו לארצות הברית לסייע לה, וחברים התבקשו לסייע בקשרים העשויים לעזור, ולשמור על שתיקה.

גופותיהם של הנרצחים, וויליאם לארסן בן ה-35 ואשתו יסניה בת ה-30 מברבנק שבקליפורניה, התגלו ב-9 בנובמבר 2020 במהלך סופת שלגים. נהג מפלסת שלג הזעיק משטרה לאחר שהבחין בהן בשעות הבוקר המוקדמות כשהן מוטלות על שולי כביש 395, כ-16 קילומטרים צפונית לעיירה ברידג'פורט ולפארק יוסמיטי, לא הרחק מאגם טאהו. משרד השריף של מחוז מונו בו השניים נמצאו מסר באותו הזמן כי לא היה להם כל קשר לאזור וכי מדובר היה ברצח כפול ממוקד.

תפנית בחקירה, בה מעורבים גם ה-FBI והרשות הפדרלית למלחמה בסמים (ה-DEA), אירעה רק לאחרונה כאשר עלה כי שלושה תושבי העיר מיזולה במדינת מונטנה, בהם הישראלית אורית אוגד, בן הזוג שלה קורי ספורלוק וגבר נוסף בשם ברדלי קוהורסט, בן 35, היו שותפים עסקיים לשעבר של בני הזוג לארסן - ועלה החשד כי היו אחראים לכאורה לרצח שלהם.

הבעל קורי ספורלוק. אתר רשמי, מערכת וואלה!
יוסגרו לקליפורניה. ספורלוק, בן זוגה של אוגד/מערכת וואלה!, אתר רשמי
ברדלי קוהורסט. אתר רשמי, מערכת וואלה!
נעצר באריזונה. קוהורסט/מערכת וואלה!, אתר רשמי

אוגד וספורלוק נעצרו במיזולה ביום חמישי, וקוהורסט נעצר שלושה ימים קודם לכן בעיר פניקס במדינת אריזונה ומוחזק שם. השלושה חשודים בשני מעשי רצח מדרגה ראשונה ובקשירת קשר לפשע, וצפויים להיות מוסגרים לקליפורניה, אל מחוז מונו בו התבצע הרצח. הרשויות מסרו כי בזמן המעצר נתפסו מספר אקדחים ורובים חצי אוטומטים, תחמושת וכסף מזומן.

ביום שישי האחרון, בדיון הארכת מעצרם של אוגד וספורלוק במיזולה, הורתה שופטת כי השניים יישארו מאחורי סורג ובריח, בהמתנה לאישור מושל מונטנה להסגרה. זאת, לאחר שתובע מטעם פרקליט המחוז ציין בפני בית המשפט כי אם יורשעו בקליפורניה בעבירות הרצח המיוחסות להם - עשוי להיגזר עליהם שם עונש מוות. זאת למרות שבפועל, זה 15 שנה, לא הוצא איש להורג בקליפורניה.

הודעה בישוב רמות  אודות אורית הרצח הכפול בקליפורניה. אתר רשמי, מערכת וואלה!
מחפשים קשרים "לסייע במה שאפשר". ההודעה ביישוב רמות על הרצח/מערכת וואלה!, אתר רשמי
הודעה השריף בקליפורניה אודות אורית הרצח הכפול בקליפורניה. אתר רשמי, מערכת וואלה!
הודעת השריף במחוז מונו, קליפורניה/מערכת וואלה!, אתר רשמי

טרם התברר המניע לרצח הכפול, אך יצויין כי בני הזוג לארסן, שנעצרו ב-2018 בפנסילבניה בחשד לעבירות סמים, בעצמם נקשרו בשנה שעברה להיעלמותו של צעיר בן 26 מקליפורניה. הצעיר נעדר מאז יצא לעסקת סמים גדולה עם וויליאם.

במיזולה התפרסם כי אוגד, בוגרת בצלאל המשלבת בעבודותיה את אמנויות הבמה והמסך, עסקה בעיר כמורה לריקוד. לפני חמש שנים הוצג סרט שלה בפסטיבל הסרטים בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully