וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמזורים נפגעו במהומות ולא פעלו, ואישה כבת 70 נהרגה בתאונה סמוך לערערה

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 11:13

צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה של האישה ופינה ארבעה פצועים באורח קל עד בינוני לבית החולים הלל יפה בחדרה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה. בעמותת אור ירוק ובמועצה טוענים כי הסיבה הייתה היעדר תיקון התשתיות שניזוקו בהתפרעויות במבצע שומר החומות

בווידאו: זירת התאונה בכביש 65 סמוך לערערה בה נהרגה בת 70 ועוד 4 נפצעו/מערכת וואלה!

אישה כבת 70 נהרגה הלילה (רביעי) בתאונת דרכים קשה שאירעה בכביש 65 לכיוון מערב, סמוך לכניסה למועצה המקומית ערערה בצפון. ככל הנראה, סיבת התאונה הייתה שהרמזורים בצומת לא פעלו, אחרי שנפגעו במהומות שהתרחשו ברחבי הארץ במבצע שומר החומות. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את האישה במצב אנוש כשהיא לכודה ברכב. הם העניקו לה טיפול רפואי במקום אולם תוך זמן קצר נאלצו לקבוע את מותה.

בנוסף אליה, בתאונה, הצוות העניק טיפול רפואי גם לארבעה פצועים נוספים בהם, אישה וגבר בשנות ה-40 לחייהם ושני ילדים בני שלוש וחמש שנפצעו באורח קל עד בינוני ופונו לבית החולים הלל יפה בחדרה.

זירת תאונת הדרכים הקשה בין משאית לרכב פרטי, בכביש 65 לכיוון מערב, סמוך לכניסה לערערה. בה נקבע מותה של אשה כבת 70 שנלכדה ברכב, ונפצעו 4 נוספים. 26 במאי 2021. מד"א
זירת התאונה הקטלנית בכביש 65 סמוך לכניסה לערערה. הלילה/מד"א

"כשהגענו למקום המראה היה קשה", סיפר חובש מד"א, ג'אמל וואהיל". "הייתה המולה וראינו משאית ורכב פרטי מעוך, בתוך הרכב נלכדה אישה כבת 70. היא הייתה מחוסרת הכרה, עם חבלה רב מערכתית, ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

עוד הוסיף כי "גבר ואשה כבני 40 חולצו מהרכב כשהם בהכרה מעורפלת וסובלים מחבלה רב מערכתית, שני ילדים שהיו בהכרה מלאה סבלו מחבלות, הענקנו לפצועים טיפול מציל חיים את הגבר והאישה הרדמנו והנשמנו, ופינינו אותם, בדחיפות לבית החולים כשמצבם קשה, ומצב הילדים קל עד בינוני".

עם קבלת הדיווח על התאונה הקשה, שוטרים הגיעו למקום והחלו בחקירת נסיבות המקרה. מפרטי חקירה ראשונית עולה כי התאונה התרחשה בין משאית לרכב פרטי בצומת ערערה בכביש 65. עוד עלה כי נהג המשאית, תושב ירושלים, בן 37 נפצע באורח קל בתאונה ופונה גם הוא לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.

עניין של זמן

במועצה המקומית ובעמותת אור ירוק מעריכים כי התאונה הקטלנית שאירעה במהלך הלילה, הייתה עניין של זמן, מאחר שתשתיות רבות לאורך כביש 65, בהן עמודי תאורה, תשתיות חשמל ורמזורים נפגעו במהומות וטרם תוקנו.

"למרבה הצער העיכוב בתיקון התשתיות שחובלו גבה הלילה חיים", אומר לוואלה! מודר יונס, ראש המועצה המקומית ערערה ויו"ר ועד ראשי הרשויות הערביות. "התרענו על כך, בתחילה נענינו כי לא מתחילים בעבודות ללא ליווי משטרה. כשהתקבל אישור משטרה אמרו שיארך זמן בשל ההיקף. את התוצאה האיומה ראינו הלילה. נקווה שלא יארך עוד זמן עד שיתוקנו כל הרמזורים ועמודי התאורה ושאר התשתיות לאורך הציר".

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק אמר כי "מדובר בתאונה טראגית ומיותרת ואני משתתף בצער המשפחה אבל לדאבוני הכתובת הייתה על הקיר. המציאות שבה רמזורים רבים אינם תקינים היא מציאות בלתי נסבלת שמסכנת חיי אדם ולצערי גבתה הלילה חיים. עד אשר יושלמו העבודות לתיקון הרמזורים, המשטרה חייבת לגביר את הנוכחות לכל אורך הכביש ובעיקר בצומת הלא מרומזר. חייבים לרסן את מהירות הנסיעה באזור הצומת וליצור הסדרי בטיחות שימנעו את התאונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully