וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך שעות: שלושה נהרגו בתאונות דרכים עם משאיות

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 7:56

בתאונה בכביש 77 שבסמוך לעמק יזרעאל פגעה משאית בשלוש מכוניות פרטיות, וכתוצאה מכך נקבע מותם של שני גברים בשנות השלושים לחייהם, כשאדם נוסף נפצע באורח קשה ו-11 נוספים באורח קל. בתאונה בכביש 40 שבאזור באר שבע נהרג גבר כבן 40 בהתנגשות בין רכב פרטי למשאית

זירת תאונת דרכים בכביש 77 ממחלף ישי לזרזיר, 28 באפריל 2021. ישי לוי, מד"א
זירת התאונה בכביש 77, הלילה/מד"א, ישי לוי

שלושה בני אדם נהרגו אתמול (שלישי) בשתי תאונות דרכים נפרדות בהן היו מעורבות משאיות בכביש 77 בסמוך לעמק יזרעאל ובכביש 40 שבאזור באר שבע.

בתאונה בכביש 77 ממחלף ישי לזרזיר פגעה משאית בשלוש מכוניות פרטיות, וכתוצאה מכך נהרגו שני גברים בשנות השלושים לחייהם, אדם נוסף נפצע באורח קשה ו-11 נוספים נפצעו באורח קל. צוות של מד"א שהגיע לזירה העניק לפצועים טיפול ראשוני ופינה אותם לבית החולים רמב"ם בחיפה. המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירת האירוע.

מוקדם יותר, בשעה 18:30, התקבל במד"א דיווח על תאונה בכביש 40 ממחלף שרה לכיוון צפון בה נהרג גבר כבן 40 בהתנגשות בין רכב פרטי למשאית. בתאונה נפצעו גם שני בני אדם באורח קל ופונו על ידי מד"א להמשך טיפול בבית החולים.

זירת תאונת דרכים בכביש 77 ממחלף ישי לזרזיר, 28 באפריל 2021. ישי לוי, מד"א
זירת התאונה בכביש 77, הלילה/מד"א, ישי לוי

פרמדיק מד"א ברוך אביטן סיפר על זירת התאונה הקשה בכביש 77: "כשהגענו למקום המראה היה קשה. ראינו משאית בנתיב השמאלי של הכביש ומתחת לחלקה הקדמי היה רכב פרטי מעוך עם שלושה נוסעים שנלכדו. ראינו שני כלי רכב נוספים שנפגעו בתאונה.

עשינו מיון ראשוני מהיר לפצועים, כוחות הכיבוי חילצו את הלכודים מהרכב, שלושה גברים כבני 30. שני גברים היו מחוסרי הכרה עם פציעות קשות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם. הנוסע השלישי היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית. חמישה מנוסעי הרכבים האחרים היו בהכרה, בהם שני ילדים, בני 4 ו-7. הענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד קשה מאוד, מורדם ומונשם, והשאר במצב קל עד בינוני".

עוד בוואלה!

בתוך שעה: שני צעירים נהרגו בתאונות דרכים בגליל ובירושלים

לכתבה המלאה

פרמדיקית מד"א חני חזני סיפרה על התאונה בכביש 40: "מדובר בתאונת חזית אחור קשה מאוד. חלקו הקדמי של הרכב הפרטי היה מעוך לגמרי והנוסע שישב ליד הנהג נלכד במושב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית. במקביל לפעולות החילוץ המורכבות של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה של הנוסע הייתה אנושה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. שני הנהגים של המשאית והרכב שנפגעו קל התהלכו בזירה וטופלו במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully