וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב התנגש בסניף ארומה בבת ים, 15 נפצעו בהם אישה באורח קשה

עודכן לאחרונה: 22.4.2021 / 15:40

צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לפצועים טיפול רפואי, ופינה אותם לבית החולים וולפסון בחולון. על פי החשד, נהג רכב פרטי פגע בספסלים מול הסניף שברחוב רוטשילד בעיר. אחד הפצועים שחזר: "פתאום שמעתי צעקות ואז אוטו נתן גז ברוורס והעיף אותי"

בווידאו: תיעוד הרכב המתנגש ביושבי בית קפה ארומה בבת ים/צילום: מצלמות אבטחה, אנשי הדממה ודוברות ביה"ח וולפסון

15 בני אדם נפצעו היום (חמישי), בהם אישה כבת 60 באורח קשה, בהתנגשות רכב פרטי בסניף ארומה ברחוב רוטשילד בבת ים. צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו לפצועים טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים וולפסון בחולון. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה.

מפרטי התקרית עולה כי נהג הרכב התנגש בספסל עליו ישבו כמה מהנפגעים, מסיבה לא ברורה. מלבד האישה בת ה-60, שני פצועים נוספים נפגעו בינוני וכל היתר באורח קל.

אלכס גינזלרד, בן 56 שנפצע קל בתקרית בבית הקפה ופונה לבית החולים, סיפר כי "אני לא שמתי לב לכלום ופתאום שמעתי צעקות ואז אוטו נתן גז ברוורס, ופשוט נתן לי מכה והעיף אותי".

רכב פרטי שנכנס בסניף ארומה בבת ים , 24 באפריל 2021. צילום מסך, צילום מסך
תיעוד זירת התאונה בסניף ארומה בבת ים, היום/צילום מסך, צילום מסך

נטלי אזולאי, שהייתה עדה לתאונה, הזעיקה למקום את מד"א. "שמעתי בום מטורף, וראיתי את הרכב ואנשים פצועים", שחזרה. "התקשרתי למד"א, כולם היו עסוקים בלצלם. ראיתי אישה עם דימומים קשים. במד"א הנחו אותי מה לעשות עד שהם הגיעו על מנת לעזור לה. זה היה מטורף, נראה כמו פיגוע".

עו"ד תומר נגולה, המייצג את הנהג הפוגע, סיפר כי מדובר באדם מבוגר. לדבריו, "זה הרכב של אחיו, והוא המתין לו ברכב. לא ברור לנו למה הוא זה שנהג". הוא פונה לבית החולים ונבדק אם עבר אירוע רפואי שגרם לתאונה.

עוד בוואלה!

ערב נוסף של קטטות בין יהודים וערבים בירושלים, כמה מהמעורבים נעצרו

לכתבה המלאה
הרכב שהתנגש במסעדת "ארומה" בבת ים, 22 באפריל, 2021. תיעוד מבצעי, מד"א
זירת התאונה בסניף ארומה בבת ים, היום/מד"א, תיעוד מבצעי

מקרה דומה אירע בחודש שעבר, אז חמישה בני אדם נפצעו קל כשמונית התנגשה בחלון מסעדת BBB ברחוב יגאל אלון בתל אביב. לפי עדויות, הנהג איבד שליטה על רכבו ונכנס עם המונית דרך חלון המסעדה פנימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully