וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהר הבית קראו לגרש איש דת בכיר ששיבח את אבו מאזן: "אנו אנשי מוחמד דף"

יפעת רוזנברג

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 19:51

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות נראים המתפללים צועקים ומשליכים חפצים לעבר הבמה שעליה נשא דרשה המופתי של ירושלים, השייח מוחמד חסיין. זאת במחאה על כך שלא שיבח את פועלות חמאס בזמן מבצע שומר החומות. "אנשי הרשות החוצה, לך לאבו מאזן", קראו

בווידאו: תפילת יום השישי במסגד אל אקצא - מגרשים את המופתי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

מתפללים מוסלמים בהר הבית קראו במהלך דרשה של המופתי של ירושלים במסגד לגרשו לאחר ששיבח את יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן - כך עולה מתיעוד מהמסגד שהופץ ברשתות החברתיות.

בסרטונים שצולמו ביום שישי האחרון במקום נראה השייח מוחמד חסיין עומד בראש הבמה כשההמון צועק לעברו וקורא "אנשי הרשות החוצה", ו"לך לאבו מאזן אנחנו אנשי מוחמד דף". זאת, לאחר שבחר שלא לשבח את פעולות חמאס בזמן הלחימה מול ישראל במבצע שומר החומות.

עוד ניתן לראות בתיעוד כי תומכים של השייח משליכים בחזרה חפצים לעבר ההמון, כשעשרות בני אדם מתגודדים סביב הבמה עליה עמד.

לצד המהומה במסגד וברקע הסכם הפסקת האש בין ישראל וחמאס, ביום שישי פרצו עימותים במתחם הר הבית בהם מאות מתפללים יידו אבנים והשליכו בקבוקי תבערה לעבר שוטרים, שבתגובה השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות הכוללים רימוני הלם.

הבוקר, אחרי כשלושה שבועות בהם היה סגור, המתחם נפתח למבקרים יהודים. המתחם נסגר לביקורים כמדי שנה בימים האחרונים של הרמדאן, והתאפשרה כניסה רק למוסלמים. אך בניגוד לשנים קודמות, האיסור על כניסת יהודים נמשך גם לאחר עיד אל-פטר בשל המצב הביטחוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully