וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא רוצים שתיפגע, חבל על החיים שלך": כך הזהיר שב"כ את תושבי עזה במהלך הלחימה

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 17:16

שירות הביטחון פרסם הקלטה בה נשמע אחד מאנשי הארגון משוחח עם חקלאי שהגיע לעבד את אדמתו סמוך לגבול עם ישראל. זאת, כחלק מהמאמצים שעשו גופי הביטחון כדי למנוע פגיעה באזרחים בזמן מבצע שומר החומות. "אנחנו יודעים שאתה רוצה רק לעבוד". האזינו

בווידאו: שיחה בין רכז שב"כ לתושב עזה שהגיע בטעות לאזור אסור שהיה במהלך מבצע "שומר החומות"/שב"כ

שב"כ פרסם היום (ראשון) הקלטה בה נשמע אחד מאנשי הארגון מזהיר תושב עזה בזמן מבצע שומר החומות כי במקום מתבצעת לחימה וכי עליו להישמר מפגיעה. זאת, כחלק מהמאמצים של כוחות הביטחון למנוע פגיעה באזרחים בזמן המבצע.

בהקלטה נשמע רכז השב"כ המזדהה כ"אבו באדר" משוחח עם חקלאי שהגיע לעבד את אדמתו סמוך לגבול עם ישראל "על מנת להרחיקו מאזור סיכון מחשש שיזוהה כפעיל טרור".

הריסות מתקיפת צה"ל באזור חאן יונס, רצועת עזה, 19 במאי 2021. AP
הריסות מתקיפת צה"ל באזור חאן יונס, שבוע שעבר/AP

"הגעת לאזור הגדר אשר אסור להיות בו בעת הנוכחית", אומר רכז שב"כ. תושב עזה שואל "אתה רוצה שאני אחזור הביתה ואצא מהאדה?", ונענה: "אני יודע שאתה סך הכל רוצה לעבוד ויש לך אדמה חקלאית במקום. תקשיב לי רגע אחי, חבל לי על החיים שלך, לא רוצה שתיפגע, אני יודע שאתה רק רוצה לעבד את האדמה אבל כרגע אנו בזמן לחימה ובזמן כזה עדיף שתישאר בבית".

כתוצאה מתקיפות צה"ל ברצועת עזה במהלך המבצע נהרגו כ-250 איש, בהם לוחמי חמאס ואזרחים פלסטינים. בצד הישראלי נהרגו 12 בני אדם מירי הרקטות ופעולות נוספות של ארגון הטרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully