וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקין מצלמה נסתרת בבית וגילה שאישה גרה בארון במטבח שלו

30.5.2021 / 23:25

ג'ו קאמינגס התעמת עם חברה שלו אחרי שהוא שם לב שהמון אוכל החל להיעלם מהמטבח. היא הכחישה שזו היא והוא התקין מצלמה שחשפה את המציאות המצמררת. צפו בסרטון המדהים

ביתנו הוא מבצרנו ואנחנו אמורים להרגיש הכי בטוחים בו - לא? אז תתארו לעצמכם שאתם מגלים שבבית שלכם גר עוד מישהו מבלי שידעתם על זה. זה בדיוק מה שקרה לג'ו קאמינגס ממנהטן, ניו יורק, שהתעמת עם חברתו אחרי שהוא שם לב שאוכל שהוא לא אכל נעלם כל הזמן מהמקרר שלהם. אלא שבת הזוג שלו הכחישה שהיא אכלה את האוכל והוא בתגובה החליט לעשות מעשה והתקין מצלמה נסתרת במטבח שלו כדי לגלות את האמת.

מה שקלטה המצלמה הנסתרת הותיר את כולם בהלם ולא פלא שהסרטון הזה צבר כבר מעל 20 מיליון צפיות ביוטיוב. בסרטון אפשר לראות אישה שיוצאת ממחבוא מתוך כוך בקיר העליון, נוחתת על שולחן קטן ואז יורדת למטה בזהירות ובשקט מופתי כדי לחפש אוכל - וזו בהחלט לא החברה שלו.

גילה אישה גרה בעליית הגג שלו. You Know It Joe, צילום מסך
תתארו לעצמכם שיש לכם בבית אישה נסתרת/צילום מסך, You Know It Joe

לאחר מכן היא פתחה את המקרר והוציאה משם אוכל ושתייה. היא לא הסתפקה בזה ופתחה גם את הארון של המזווה כדי לנשנש חטיפים לפני שהיא ישבה על הספה כדי לראות טלוויזיה, השתינה בכיור, ערכה ביקור נוסף במקרר כדי לחטוף עוד משהו ואז חזרה לחור הנסתר שלה.

עוד בוואלה!

אישה מצאה דלת סודית מאחורי ראי בסלון היופי שלה - לאחר שחלמה עליה

לכתבה המלאה
אישה מתחבאת במטבח. צילום מסך, אתר רשמי
אכלה מכל הבא ליד/אתר רשמי, צילום מסך

לאחר שצפה בסרטון ג'ו התקשר למשטרה והאישה נעצרה. בדיילי סטאר דווח שבחקירתה התברר שהיא התחבאה בארון המטבח במשך שבועיים. "אין לי מושג איך היא הגיעה לשם, הדרך היחידה להכנס לדירה הייתה דרך החלון ואני גר בקומה העליונה", כתב ג'ו, "המשטרה חושבת שהיא בטח הגיעה כדי לשדוד אותי כשלא הייתי בבית והחליטה להישאר במחבוא שלה".

צפו בתיעוד המקריפ

הסרטון הזה צולם ב-2009, אבל הפך לויראלי שוב לאחרונה לאחר שצף ברשתות החברתיות והגולשים היו המומים ממה שהם ראו. "זו הסיבה שאני מחזיק כלב בבית", כתב אחד המגיבים. "זה מצמרר ומפחיד", כתבו אחרים.

היו גם כאלה שהטילו ספק באמיתות הסיפור - בעיקר כי ג'ו הוא שחקן וכי זה מזכיר יותר מדי אגדות אורבניות נפוצות - אולם ג'ו דבק בסיפור שלו כבר 11 שנים ומתעקש שהכל אמת ובזכות ההתעניינות המחודשת בו כתב השבוע שהוא מתכוון לפרסם עוד מהתיעוד של אותו לילה ונשבע שאין קשר בין המקרה לבין קריירת המשחק שלו וכי הוא מעולם לא התראיין על הסיפור ולא פנה לשום כלי תקשורת כדי שייפרסם אותו, אלא רק העלה את הסרטון ליוטיוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully