וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40 מיליון איש תוהים: האם נמצא שלד של בת ים - פעמיים?

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 23:34

גולש בטיקטוק מצא סמוך לחוף הים שלד מקריפ שגרם לו לזרוק אותו חזרה אל המים ועורר סערה ברשתות החברתיות. בזמן שהוא תהה איזה דג זה, היו רבים שטענו כי מדובר בלא פחות משלד של בתולת ים - אבל כמובן שמרבית הצופים פיקפקו במסקנה הזו והוא חזר למקום כדי לבדוק שוב מקרוב

האם זה שלד של בתולת ים?/jjjmc12

משתמש בטיקטוק טוען כי מצא שלד אמיתי של בת ים - אבל כמובן שמרבית הצופים מפקפקים בממצא שלו הגולש הידוע בשם @jjjmc12 העלה שני סירטונים של התגלית המפחידה שלו בשבוע שעבר ומאז זכה ליותר מ-40 מיליון צפיות, מיליוני לייקים ו-עשרות אלפי תגובות על שניהם.

בסירטונים הוא נראה שולף שאריות שלד עם לא מעט אצות ים סביבו - לפני שהוא משליך אותו בחזרה למים. הוא נשמע כשהוא צועק לאמו ברקע של הסירטון הראשון: "או מיי גאד, מה לעזאזל זה? אמא את רואה את זה?". אמא שלו נשמעת כשהיא מנסה להבין במה מדובר לפני שהוא זורק את השלד בחזרה, והם לא היחידים שתוהים במה מדובר.

שלד שנמצא בחוף ים. @jjjmc12/TikTok, צילום מסך
האם מדובר בבת ים?/צילום מסך, @jjjmc12/TikTok
שלד שנמצא בחוף ים. @jjjmc12/TikTok, צילום מסך
או שמא מדובר באחיזת עיניים?/צילום מסך, @jjjmc12/TikTok

צפו בסירטון ושיפטו בעצמכם

התגובות הוצפו בגולשים שמשוכנעים שמדובר בבת ים תינוקת, כשחלק אף טוענים כי זו הוכחה שגם בנות ים עוברות הפלה. היה אפילו גולש שהציע שמה שהוא מצא יכול להיות קשור לקסם שחור, דבר המאפיין את אזור הים הקריבי: "אם אתה באזור הקריבי, אני לא חושב שאתה צריך לגעת בזה. זה יכול להיות קשור לקסם אפל, רק שתדע".

אחרים ניסו להיות יותר הגיוניים כשאחד הגיב: "גובה פני הים עולה, כך שאנשים מוצאים יצורים שלא התגלו עד עכשיו",

אבל כמובן שמרבית המגיבים פקפקו במציאה שלו וטענו שמדובר במתיחה או זיוף - ולא טוב במיוחד: "ראיתי את הדבר הזה בחנות תחפושות", כתב לו אחד מהמגיבים.

בעקבות הטענות שהוא זייף את הסרטון הוא שב לאותו מקום השבוע עם חברים, ומעל ל-12 מיליון איש ראו איך הוא מצא שוב את ה"שלד" באותו מקום והפעם נראה שהוא מכניס אותו לשקית - אולי כדי לקחת אותו לבדיקה או אולי כדי להעלים ראיות לזיוף - שיפטו בעצמכם.

"חזרנו כדי למצוא את זה"

למרות שזו לא הפעם הראשונה שסרטונים ברשת טוענים שהצליחו לתעד בנות ים, כשאחד מהפופולאריים שבהם הגיע מישראל - כולם התבררו כזיוף. לאורך ההיסטוריה רבים דיווחו כי חזו ביצור האגדי שחציו העליון דמוי אישה וחציו התחתון דמוי דג, כשאפילו כריסטופר קולומבוס, שהתעקש כי ראה שלוש בתולות ים במסעו הראשון לאמריקה - אולם עד היום לא הגיעה שום ראייה אמיתית לקיומן של בנות הים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully