וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריפי לגמרי: האם נמצא גופה מרקיבה של בת ים?

10.10.2016 / 6:18

תיעוד מטריד של מה שנראה כמו גופה רקובה של בת ים שנשטפה לחוף בבריטניה מעורר סערה ברשת, כשחובבי תיאוריות הקוסנפירציה טוענים שאין הוכחה וודאית מזו לקיומם של בני הים. חקרנו את הנושא והגענו עם מסקנות

Facebook

בת הים הקטנה חיה ונושמת! זאת אומרת, אם נאמין לתמונות האלה - היא בעקרון כבר מתה וגופתה נרקבת לה לאיטה בחוף בגרייט יארמאות שבבריטניה. כנראה שהחיים מחוץ לים לא הטיבו עמה.

סרטון קצר ותמונות מבעיתות של מה שנראה כמו גופה נרקבת של יצור דמוי אדם עם זנב דג עשו את דרכם לפייסבוק וזכו למאות שיתופים. בסרטון נראית שרועה על החוף גופה במצב ריקבון מתקדם, כשרק הזנב נותר כמעט ללא פגע. חובבי הקונספירציות השתכנעו שמדובר בגופה של בת ים אמיתית, אולם אחרים טענו שזו גופה של כלב ים, ואמרו שידוע שבחוף המזרחי קיימת מושבה גדולה של כלבי ים אפורים.

אולם בחיפוש קצר בעמוד הפייסבוק של פול ג'ונס, האדם שאחראי לפרסום הסרטון והתמונות בפייסבוק, נמצא שהוא לוקח חלק פעיל בקבוצה שמייצרת בובות ומסיכות מפחידות, כך שסביר להניח שמדובר בפרי יצירתו. ובכל זאת, היו הרבה שבחרו להשתעשע עם הרעיון שזו גופתה של בת הים הקטנה. אחד הגולשים כתב בתגובה לתמונות: "נוחי על משכבך בשלום, אריאל".

עוד באותו נושא

כשאתם רואים גוש שחור על השביל באוסטרליה אתם יודעים שזה יגמר רע

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully