וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: האם צולמה בת ים אמיתית בחופי ישראל?

למעלה משתי מיליון צפיות צבר ביוטיוב הסרטון "בתולת ים נצפתה בקרית ים, ישראל", בו טוענים תיירים אמריקאים כי הצליחו לצלם את בתולת הים המיתולוגית. האם זה אמיתי?

"בתולת ים נצפתה בקרית ים, ישראל" - כך נקרא סרטון שעלה לרשת בשנת 2010 והפך לוויראלי בימים האחרונים, לאחר שהוצף מחדש ברשתות חברתיות השבוע. בסרטון שצבר כבר למעלה משתי מיליון צפיות, נכתב כי הוא צולם על ידי שני תיירים אמריקאים, ונראה בו יצור הנראה כמו "בתולת הים" המיתולוגית", שוכב על סלע סמוך לחוף הים בקריית ים ואז קופץ אל תוך המים.

ככה זה נראה

בכתבות שליוו השבוע את ה"חשיפה" בתקשורת האמריקאית מצוטט עד ראייה בשם שלמה כהן שמספר כי "הייתי עם חברים כשלפתע ראינו אישה שוכבת על החול בצורה משונה. בהצחלה חשבנו ששהיא משתזפת אבל כשהתקרבנו היא קפצה לים ונעלמה. כשזה קרה היינו בהלם, כי ראינו שיש לה זנב".

שלל עיתונים ואתרי חדשות מיהרו לדווח השבוע על הממצאים עם כותרות מפוצצות של "הוכחה לקיומן של בתולות הים", אולם נאלצו לחזור בהן כשהתברר כי מדובר בתעלול יחצנ"י של ערוץ "אנימל פלאנט", לתוכנית מוקמנטרית (תעודה בדוייה) מיוחדת בשם Mermaids: The New Evidence (בתולות הים: העדויות החדשות), שהיא המשך לתוכנית קודמת בנושא בשם Mermaids: The Body Found (בתולות הים: הגופות נמצאו) ששודרה ב-2012. התעלול עבד והתוכנית רשמה נתוני צפייה גבוהים מאוד לערוץ, של 3.6 מיליון בני אדם.

התוכנית המלאה של "בתולות הים: העדויות החדשות".

  • עוד באותו נושא:
  • בתולת ים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully