וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניצחון האמיתי על חמאס: למרות המצב הביטחוני, אוכלוסיית שדרות הולכת וגדלה

20.5.2021 / 11:46

בצל האזעקות והירי מעזה, אוכלוסיית העיר הדרומית צמחה מ"צוק איתן" בכ-9,000 תושבים ועומדת כיום על כ-31 אלף, זאת על פי נתוני מנהל האוכלוסין במשרד הפנים. בעיר הביעו שמחה על הנתונים החדשים "למרות הרקטות ובלוני הנפץ, שדרות עיר חזקה ושואבת תושבים מכל הארץ"

שדרות לאחר החלטתו של ראש העירייה, אלון דוידי להצטרף למפלגת "ימינה" 2 בפברואר 2021. ראובן קסטרו
בנייה מואצת ברחבי העיר. שדרות/ראובן קסטרו

על פי נתוני מינהל האוכלוסין במשרד הפנים שהתפרסמו אמש (רביעי), משנת 2014 ועד היום גדלה אוכלוסיית שדרות בכ-9,000 תושבים. על פי הנתונים, מספר תושבי שדרות ב-2021 עומד על 30,949.

מנתונים של עיריית שדרות עולה כי בשנת 2001, בה שוגרו הקסאמים הראשונים מעזה, גרו בעיר 19,200 תושבים. ב-2014, השנה בה התרחש מבצע "צוק איתן", היו בעיר 22 אלף תושבים.

בעיר הביעו שמחה על הנתונים החדשים, שהראו על הצמיחה באוכלוסייה, למרות המצב הביטחוני, הרקטות והאזעקות, וכי מבחינתם זהו הניצחון האמיתי על חמאס. בעירייה מבהרים כי לא מדובר רק בגידול דמוגרפי בתוך העיר - אלא במאות משפחות חדשות בשנים האחרונות, כשגם הבנייה המואצת נראית ברחבי העיר.

יירוטים בשמי שדרות 15 במאי 2021. שי מכלוף
צמיחה באוכלוסייה למרות המצב. יירוטים בשמי שדרות/שי מכלוף

"תושבי שדרות והעוטף הם הציונים של 2021. למרות המצב הביטחוני, הם מגיעים לעיר ונשארים לגור בה. זה מראה על חוסנה של הקהילה", אומר ראש העיר אלון דוידי.

"שדרות הפכה בשנים האחרונות למבוקשת מאוד בגלל פיתוח העיר, החינוך והשירות לתושב. למרות הרקטות ובלוני הנפץ, שדרות היא עיר חזקה ושואבת תושבים מכל חלקי הארץ. זה הניצחון היומיומי שלנו כאזרחים על חמאס", הוסיף ראש העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully