וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקוד העורף: מחר לא יתקיימו לימודים מאזור השרון ודרומה

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 19:25

ההנחיות המחמירות נשמרות לאחר ירי בלתי פוסק לעבר השפלה והדרום, ובאזורים אלה לא יגיעו תלמידים לבתי הספר עד מחר בשעה 18:00. למרות השיגורים מלבנון, בצפון ימשיכו בשגרה. הגעה למקום עבודה תתאפשר בכפוף למרחב מוגן בקרבתו. בצפון, למרות הרקטות הלימודים יתקיימו כרגיל

חזרתם ללימודים של תלמידי חטיבת הביניים, בי"ס חקלאי פרדס חנה, 7 במרץ 2021. שלומי גבאי
תלמידים בבית הספר החקלאי בפרדס חנה/שלומי גבאי

פיקוד העורף הודיע היום (רביעי) כי הלימודים בבתי הספר בכלל היישובים מאזור השרון ודרומה לא יתקיימו גם מחר, בשל ההסלמה והמטחים הכבדים מרצועת עזה. ההנחייה רלוונטית עד מחר בשעה 18:00. במקומות העבודה תתאפשר הגעה רק אם ישנו מרחב מוגן בקרבת העבודה. בצפון, למרות ירי הרקטות אמש והיום, יתקיימו הלימודים כרגיל.

היכן ימשיכו ללמוד כרגיל, ואיפה ייאלצו לעבוד מהבית ובאילו מקומות השגרה תימשך ללא הגבלות? הגבלות פיקוד העורף המלאות.

הנחיות פיקוד העורף 19 במאי 2021. דובר צה"ל
ההנחיות המלאות/דובר צה"ל

על פי הוראת פיקוד העורף, הלימודים לא יתקיימו באור יהודה, בני ברק, בת ים, גבעתיים, גבעת שמואל, גני תקווה, חולון, יהוד-מונוסון, סביון, קריית אונו, רמת גן, תל אביב, יפו, באר יעקב, בית דגן, לוד, רמלה, מודיעין מכבים רעות, נס ציונה, ראשון לציון, רחובות, אלעד, פתח תקווה, ראש העין, שוהם, גדרה, יבנה, מזכרת בתיה, קריית עקרון, אבן יהודה, ג'לג'וליה, הוד השרון, הרצליה, חוף השרון, כפר ברא, כפר סבא, כפר קאסם, כפר שמריהו, נתניה, רמת השרון.

כמו כן, לא יתקיימו לימודים בכל יישובי עוטף עזה, באר שבע, להבים, לקיה, עומר, מיתר, רהט, נתיבות, אופקים, אשדוד, גן יבנה, קריית מלאכי, קריית גת, שדרות ואשקלון. גם במכללה האקדמית ספיר שבשער הנגב לא ייערכו לימודים.

מפקד פיקוד העורף בזמן אזעקות באשקלון, 16 במאי 2021. פלאש 90, פלאש 90
מפקד פיקוד העורף בזמן אזעקה באשקלון השבוע/פלאש 90, פלאש 90

חדרי המצב של משרד החינוך ממשיכים לפעול לאורך כל היממה, ולקיים הערכות מצב שוטפות. הם עומדים בקשר עם כל גופי הביטחון הלאומיים. כמו כן, המשרד ממשיך להפעיל את "קו הסיוע הרגשי" לטובת תלמידים, עובדי הוראה והורים. מספרו: 6552, *שלוחה 5. הקו פועל מדי יום בין השעות 6:00 - 20:00, ובימי שישי הוא יפעל 14:00-6:00.

בנוסף, ביישובים אלה אין לערוך התקהלויות ולהעניק שירותים אלא רק עד עשרה אנשים במרחב פתוח, ועד 50 במבנה סגור. מקומות העבודה ימשיכו לתפקד כרגיל, ובלבד שקיים בהם מרחב מוגן תקני וזמין להגעה תוך זמן קצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully