וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה זה לעזאזל? חשפה בניינים "שלא קיימים" מרחפים באוויר

26.6.2021 / 23:06

בחורה בשם קימברלי העלתה לטוויטר ציוץ עם תמונה של כמה מבנים שהיא זיהתה בגוגל מפות ובאמת לא נראה שהם באמת קיימים. חלק סברו שמדובר במבנים בדיוניים, אחרים סברו שהם אמיתיים. צפו

תעלומת הבניין שלא קיים שנמצא בגוגל מפות. iiboharz/Twitter), צילום מסך
אמיתי או לא?/צילום מסך, iiboharz/Twitter)

בחורה תמימה שנכנסה לגוגל מפות דיווחה על תופעה יוצאת דופן שהיא הבחינה בה ליד בית המשפט במנצ'סטר, אנגליה. הבחורה שעונה לשם קימברלי העלתה ציוץ לטוויטר שהפך ויראלי ובו שאלה: "מה לעזאזל פשר המבנים המוזרים האלו שראיתי בגוגל מפות?. הם כאילו צמודים למבנים אחרים, אבל הם לא נראים אמיתיים".

ארבעת המבנים, שעמדו כביכול אחד ליד השני ויצרו מעין מלבן בתוך השכונה, לא נראים מתאימים לתפאורה שמסביבם ובאמת נראים כאילו הם שורטטו במחשב או עם פוטושופ. זה נראה שהם מצטלבים עם מבנים אחרים ברחוב במנצ'סטר שנמצא בין מלון סוואנקי לבית המשפט.

התגובות היו רבות ומגוונות. חלק חשבו שמדובר בבניינים לא אמיתיים - החל ממלון רפאים ועד ל"גליץ' במטריקס", היו כאלה שטענו שזה בסך הכל תקלה באפליקציה אבל היו כאלה שהעלו השערה שזו הוכחה לפריצה של האקרים רוסיים לתוכנה.

זה הפתרון?

אחד מהגולשים התעצבן על כל המגיבים וכתב: "אני גר שם. הבניינים האלה קיימים!". יום למחרת, קימברלי העלתה ציוץ נוסף וצייצה: "אוקיי, נראה לי שהבנתי מה זה. הבתים האלו פה בצד בעצם שוכפלו במקום הלא נכון?".

לא ברור עדיין אם זה נכון או לא והתשובה היחידה נמצאת אצל גוגל. מה אתם חושבים שזה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully