וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר במשטרה: שני ערבים ישראלים עומדים מאחורי שריפת הילד הערבי ביפו

עודכן לאחרונה: 16.5.2021 / 22:02

בכיר במשטרה אמר לוואלה! כי החשודים השליכו את בקבוק התבערה לתוך הבית בשל "טעות בזיהוי". הבכיר הוסיף כי המשטרה מפעילה מאמצים רבים ללכוד את החשודים, וכי "זהותם ידועה לנו". הילד בן ה-12 נפצע באירוע באורח קשה

בווידאו: אביו של הילד שנפצע מבקבוק תבערה ביפו משחזר/צילום: לירן לוי ועיריית תל אביב

שני ערבים ישראלים הם שעומדים מאחורי זריקת בקבוק התבערה לבית ביפו שהוביל לפציעה קשה של ילד ערבי בן 12 - כך אמר היום (ראשון) בכיר במשטרה לוואלה!. "שני ערבים ישראלים הם האחראים להשלכת בקבוק התבערה לעבר הבית", אמר הבכיר וציין כי מדובר "בטעות בזיהוי". על המאמצים ללכוד את החשודים, אמר הבכיר כי "זהותם ידועה לנו".

אתמול מסרה המשטרה כי טרם עצרה חשודים במקרה, שהשליכו בליל שבת בקבוק תבערה לתוך סלון בבית בשכונת עג'מי ביפו וגרמו לפציעתו הקשה של בן ה-12, מוחמד. עם זאת, במשטרה העריכו כבר אמש כי ייתכן והחשודים הם ערבים, ולא יהודים שפי שחשדו תחילה. לפי הגורמים, הפורעים "טעו בכתובת", במחשבה שמדובר בבית של יהודים. זאת, לאחר שנמצאו לפחות עוד שלושה מוקדי הצתות של בקבוקי תבערה על בתים של יהודים.

זריקת בקבוק תבערה לבית ביפו, 15 במאי 202. יאפא 48, אתר רשמי
הבית אליו הושלך בקבוק התבערה ביפו, בשבוע שעבר/אתר רשמי, יאפא 48

מהמרכז הרפואי שיבא בתל השומר נמסר אתמול כי מצבו של הילד בן ה-12 שנפגע בשריפה הולך ומשתפר. "אנחנו מקווים ומאמינים שהוא יחלים באופן מלא מהפגיעה המורכבת שהוא חווה", אמר ד"ר איתי פסח, מנהל בית החולים ספרא לילדים. אחותו הצעירה של הילד נפצעה גם היא באורח קל. תחילה פונה הילד לבית החולים שיבא תל השומר במצב בינוני. בהמשך, בית החולים עדכן כי מצבו קשה, כי הוא מורדם ומונשם וסובל מכוויות בפניו. החשודים בתקיפה נמלטו מהמקום, אך תועדו נמלטים במצלמות האבטחה.

סברי גינטזי, אביו של מוחמד בן ה-12 תיאר לאחר האירוע את שאירע בביתם בליל שבת האחרון. הוא סיפר כי ישבו יחד עם הילדים, "הגיע בקבוק תבערה שנזרק עלינו, הילד איכשהו קם. כל השריפה היתה על הילד, הרמתי את הילד ושמתי אותו באמבטיה, שמתי עליו מים וכיביתי אותו".

זריקת בקבוק תבערה לבית ביפו, 15 במאי 202. יאפא 48, אתר רשמי
הבית אליו הושלך בקבוק התבערה ביפו, בשבוע שעבר/אתר רשמי, יאפא 48
הבית שנשלך אליו בקבוק תבערה ביפו. אתר רשמי, מערכת וואלה!
הבית אליו הושלך בקבוק התבערה ביפו, בשבוע שעבר/מערכת וואלה!, אתר רשמי

לאביו של הנער היו טענות קשות לרשויות החוק: "איפה משטרת ישראל? יש לנו תעודות ישראליות וחיים איתכם והכל והכל בסדר. אף פעם לא פגעתי בבן אדם". מהמשטרה אמרו בתגובה כי "בניגוד לפרסומים וטענות שגויות, נבהיר כי המשטרה הגיעה לזירה מיד עם קבלת הדיווח ומבצעת מגוון פעולות חקירה, לרבות איסוף ממצאים פורנזים בזירה, חקירת ממצאים תיעודיים וגביית עדויות". עוד נמסר כי "נמשיך ונפעיל את כל האמצעים העומדים לרשות המשטרה על מנת להגיע לחקר האמת ולהעמיד לדין את המעורבים במעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully