וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של הילד מיפו: "האש נגעה בו, כיביתי אותו, המשטרה לא חקרה"

עודכן לאחרונה: 15.5.2021 / 20:59

סברי גינטזי, אביו של מוחמד בן ה-12 שנפצע באורח קשה מבקבוק תבערה ביפו שנזרק אל ביתם, תיאר את רגעי האימה: "הרמתי את הילד ושמתי אותו באמבטיה, שמתי עליו מים וכיביתי אותו". הילד מאושפז כשהוא מורדם ומונשם בשיבא וסובל מכוויות בפניו, בית החולים: "מצבו משתפר"

בווידאו: אביו של הילד שנפצע מבקבוק תבערה ביפו משחזר/צילום: לירן לוי ועיריית תל אביב

ילד ערבי בן 12 נפצע בלילה שבין שישי לשבת באורח קשה לאחר שנזרק לעבר בית משפחתו בקבוק תבערה בידי אלמונים ביפו. המקרה אירע בשכונת עג'מי בעיר ותחילה פונה הילד לבית החולים שיבא תל השומר במצב בינוני. בהמשך, בית החולים עדכן כי מצבו קשה, כי הוא מורדם ומונשם וסובל מכוויות בפניו. חשודים בתקיפה נמלטו מהמקום, והמשטרה פתחה בסריקות ובירור נסיבות האירוע. החשודים תועדו נמלטים במצלמות האבטחה.

סברי גינטזי, אביו של מוחמד בן ה-12 שנפצע באורח קשה מבקבוק תבערה ביפו תיאר הבוקר את שאירע אמש בביתם. הוא סיפר כי ישבו יחד עם הילדים, "הגיע בקבוק תבערה שנזרק עלינו, הילד איכשהו קם. כל השריפה היתה על הילד, הרמתי את הילד ושמתי אותו באמבטיה, שמתי עליו מים וכיביתי אותו".

אביו של הילד מיפו. אתר רשמי, מערכת וואלה!
אביו של הילד שנפצע, היום/מערכת וואלה!, אתר רשמי

גינטזי סיפר כי הגיעו אמבולנסים, ומוחמד פונה לבית החולים שיבא כשהוא סובל מכוויות בפניות. האב מתח ביקורת על התנהלות המשטרה במקום. "המשטרה היתה ועזבה. אפילו לא שאלה אותי מה קרה ואיך זה קרה. כלום", אמר והוסיף כי עוד "איפה משטרת ישראל? יש לנו תעודות ישראליות וחיים איתכם והכל והכל בסדר. אף פעם לא פגעתי בבן אדם".

מהמשטרה אמרו בתגובה כי "בניגוד לפרסומים וטענות שגויות, נבהיר כי המשטרה הגיעה לזירה מיד עם קבלת הדיווח ומבצעת מגוון פעולות חקירה, לרבות איסוף ממצאים פורנזים בזירה, חקירת ממצאים תיעודיים וגביית עדויות". עוד נמסר כי "נמשיך ונפעיל את כל האמצעים העומדים לרשות המשטרה על מנת להגיע לחקר האמת ולהעמיד לדין את המעורבים במעשה".

ד"ר איתי פסח, מנהל בית החולים ספרא לילדים: "מצבו של הילד בן ה-12 שנפגע מבקבוק תבערה הולך ומשתפר והיום מצבו יציב. מאמינים שיחלים באופן מלא מהפגיעה המורכבת שהוא חווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully