וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד ערבי בן 12 נפצע קשה מבקבוק תבערה שהושלך לעבר ביתו ביפו

אלמונים שזרקו בקבוק תבערה לתוך סלון בית בשכונת עג'מי כשבעליו נכחו בו הביאו לפציעתו של הילד. הוא פונה לביה"ח שיבא תל השומר במצב בינוני, והבוקר נמסר כי הוא מורדם ומונשם וסובל מכוויות בפניו. החשודים תועדו נמלטים במצלמות האבטחה

תיעוד זריקת בקבוק התבערה ביפו/סרטוני גולשים

ילד ערבי בן 12 נפצע הלילה (שבת) באורח קשה לאחר שנזרק לעבר בית משפחתו בקבוק תבערה בידי אלמונים. המקרה אירע בשכונת עג'מי בעיר ותחילה פונה הילד לבית החולים שיבא תל השומר במצב בינוני. בהמשך, בית החולים עדכן כי מצבו קשה, כי הוא מורדם ומונשם וסובל מכוויות בפניו.

חשודים בתקיפה נמלטו מהמקום, והמשטרה פתחה בסריקות ובירור נסיבות האירוע.

לאחר התקרית, ח"כ סמי אבו שחאדה מהרשימה המשותפת כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "לפני זמן קצר, בשכונת עג'מי ביפו, טרוריסט זרק בקבוק תבערה על בית, בזמן שנכחו בני המשפחה וילדיהם, ילד בן 12 ניצל בנס ונפגע קשות בגופו". לטענתו "‏אם הילד הזה היה יהודי כל צוותי התקשורת היו כבר בבית החולים, אתם יודעים למה הם לא שם? בגלל שהוא ערבי!".

הבית ביפו אליו נזרק בקבוק תבערה, 15.5.21. דוברות משטרת ישראל
הבית ביפו אליו נזרק בקבוק התבערה/דוברות משטרת ישראל
המקום בו נזרק בקבוק התבערה בלוד, 15.5.21. דוברות משטרת ישראל
זירת האירוע בלוד, הלילה/דוברות משטרת ישראל

קצת לפני כן, בלוד, במהלך התקהלות של כ-200 איש, ערבי השליך שני בקבוקי תבערה לעבר כוחות המשטרה שהיו במקום. הלוחמים, הגיבו בירי רוגר שפגע בחשוד ברגלו, החשוד נמלט לתוך המסגד והכוחות תפסו אותו לאחר מרדף רגלי. החשוד קטין, נעצר, קיבל טיפול רפואי בשטח ופונה במצב קל מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully