וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבצע שניפץ את החומות בין נתניהו לגנץ

גדליהו בן שמעון

16.5.2021 / 9:12

ראש הממשלה ושר הביטחון הוכיחו לחמאס ולציבור הישראלי שהם יודעים לעבוד יחד ולייצר ביטחון לישראל. האינטרס של ישראל היא שימשיכו להוביל יחד את המדינה. נתניהו, גנץ, תהיו אתם "גוש השינוי" וקחו מונופול על "גוש הריפוי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש הממשלה החליפי בני גנץ בישיבת ממשלה ב-7 ביוני 2020. רויטרס
הפסימי רואה קושי בכל הזדמנות והאופטימי רואה בכל קושי הזדמנות. נתניהו וגנץ/רויטרס

מבצע "שומר החומות" טרם הוכרע, איש אינו יודע הכיצד הוא יסתיים, מתי? כמה? ואיזה מחיר אזרחי ישראל ישלמו עד לשריקת הסיום? מה שבטוח, מבצע "שומר החומות" ריסק את החומות בין בנימין נתניהו לבני גנץ.

נתניהו וגנץ, תהיו אתם "גוש השינוי", קחו מונופול על "גוש הריפוי". וינסטון צ'רצ'יל ראש ממשלת בריטניה לשעבר, הטביע חותם באומרו "הפסימי רואה קושי בכל הזדמנות והאופטימי רואה בכל קושי הזדמנות".

ישראל במדרון חלקלק, לאיבוד שליטה של משילות ואנרכיה. "כולם נגד כולם". גוש השינוי מראה שנאה כלפי נתניהו. להבדיל הבדלה גדולה, גם רואים את שנאת חמאס לנתניהו, או לחילופין ולהבדיל, שנאת ערבי ישראל לח"כ איתמר בן גביר. אין ממשלה, אין משילות, "איש את רעהו חיים בלעו".

נתניהו וגנץ, השבוע הוכחתם לחמאס, ולציבור הישראלי, כי אתם טובים ביחד, ויודעים לעבוד יחד. וביחד, אתם תמשיכו לייצר את התוצאות הביטחוניות הטובות עבור מדינת ישראל.

בנימין נתניהו ו בני גנץ ב מליאת הכנסת | אישור הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות. כנסת, ירושלים , 15 באוקטובר 2020. דוברות הכנסת - שמוליק גרוסמן, אתר רשמי
יכולים ליצור את "גוש הריפוי" מתוך המציאות הקיימת. גנץ ונתניהו/אתר רשמי, דוברות הכנסת - שמוליק גרוסמן

נתניהו וגנץ, אין לכם חדר מוגן או כיפת ברזל לברוח מהציבור. מדינת ישראל לא תשכח לכם, אם לא תשתפו פעולה ותניחו לעיתוי. את ההתעסקות במשפט נתניהו לשמור להזדמנות אחרת. גנץ אל דאגה, משפט נתניהו יצא לדרך. כל משפטן מתחיל יודע, כי אי אפשר לעצור משפט פלילי, אלא באישור בית משפט. וזאת גם אולי כאשר התביעה חוזרת בה גם מכתב האישום.

לא שר משפטים, וגם לא הנשיא בדימוס אהרון ברק, יכולים לעצור משפט פלילי. כן, אף לא היועץ המשפטי לממשלה אינו יכול לעצור משפט פלילי. אלא מלבד אם התגלו חומרים המזכים לכולי עלמא את הנאשם, מה שלכאורה אין כרגע במשפט נתניהו. במקסימום, נתניהו יקבל משפט חוזר, בעוד כמה שנים. וזאת ולהבדיל, אפילו רומן זדורוב קיבל לאחר כמה שנים, משפט חוזר. יש שופטים בירושלים.

גנץ ,יהיו לך מספיק הזדמנויות לריב על דברים אחרים שאינם ביטחוניים. הציבור הישראלי סומך רק עליכם, יותר מכל אחד אחר כרגע בזירה הפוליטית. הפרומו לכך היה השבוע, כי מעל ראשו של ח"כ נפתלי בנט נשמעה שריקת צבע אדום. והאיש, בבושת פנים, ברח ותפס מחסה תחת סינרו של נתניהו "כתינוק הבורח מבית הספר". חמאס מתחיל להפנים, כי אם נתניהו וגנץ מאוחדים, עדיף לא להתעסק איתם.

ולך בנימין נתניהו, "עזוב את רקדני מה יפית סביבך", אלו הרוצים ברעתך ומחפשים את טובתם האישית בלבד. הם ורק אלו, גרמו לך להיות "קול קורא במדבר הפוליטי". וזאת מלבד המפלגות החרדיות. נתניהו, גנץ, המשיכו כך. הוכחתם לציבור כי אתם זוג מנצח. נקודה.

עו"ד גדליהו בן שמעון, סגן ראש עיריית בני ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully