וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנתה ביצים בסופרמרקט - ואז מאחת מהן בקע ברווזון

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 23:17

אדל פיליפס החליטה להענות לאתגר ברשת ודגרה על ביצה שהיא גילתה שהיא עוד פוריה באמצעות אינקובטור שרכשה. התוצאה? ברווז קטן שבקע מן הביצה וגרם להלם מוחלט בסביבה של הבחורה הצעירה

צפו בתהליך הדגירה ובברווזון החמוד שיצא מהביצה

אישה נשארה בהלם אחרי שאפרוח ברווז יצא מביצה שהיא קנתה בקרטון ביצי חופש סטנדרטי בסופרמרקט. אדל פיליפס בת ה-28 קנתה ביצי ברווז אחרי שקראה ברשת על אנשים שדוגרים על ביצים באמצעות אינקובטור כדי לראות מה קורה. היא ניסתה ללכת על זה, ולהפתעתה - היא סיימה עם ברווזון אחרי כחודש.

לפני הדגירה, אדל קנתה אינקובטור ברשת, אבל לפני שהוא הגיע, היא שמרה על הביצים בתוך הבית ב"ארון אוויר" שישמור עליהן בטמפרטורה הנכונה. ארון האויר שימש בעבר לאחסון מוצרי מזון שהזדקקו לאיוורור כדי שלא יתקלקלו, כולל מוצרי חלב, בטרם היות המקררים. זהו למעשה ארון בעל שני מדפי עץ שגבו עשוי עץ ושלושת צדדיו האחרים עשויים רשת והחזית נפתחת כדלת.

פיליפס הסבירה כי רבים חשבו שהיא משוגעת בגלל הניסוי הזה, אבל היא רצתה להוכיח שכולם טועים.

צפו בה ובברווזון

"ראיתי מישהו עושה אתגר כזה בטיקטוק וחשבתי שאני אנסה גם. כשקניתי את הביצים אמא שלי אמרה: "את בטוחה?". ידעתי שאני צריכה לשמור עליהן חמות והן היו כמה ימים על המדף אז לא ידעתי אם אצליח. הכנסתי אותן לארון האוויר, אבל לא עשיתי שום דבר כזה בעבר, והייתי בהלם כשגיליתי שאחת מהן עדיין פוריה". היא סיפרה שגילתה על הפוריות של הביצה אחרי שהאירה עליה בפנס כדי לגלות האם יש עדיין ורידים בפנים.

כשהאינקובטור הגיע לאחר כמה ימים היא מיקמה אותו בתוך הארון ליד הביצה והדליקה אותו שלוש או ארבע פעמים ביום, בכדי להבטיח שהביצה בטמפרטורה הנכונה. כעבור חודש, היא שמחה לגלות שמהביצה בקע אפרוח בריא ומושלם.

עוד באותו נושא

אמיתי או לא? לא תאמינו מה יצא מביצים שנועדו לארוחת בוקר

לכתבה המלאה

אדל ממשיכה: "לאורך כל התהליך כולם חשבו שאני משוגעת. רק עשיתי ניסוי קטן, אבל כולם חשבו שאשאר עם ביצה קשה. הוכחתי שהם טועים, ועכשיו כולם בהלם. הייתי מופתעת מאוד כשהברווזון יצא. חשבתי: "מה עשיתי?". אני פשוט כועסת, חיית המחמד שלי הייתה יכול לגמור בתוך סנדוויץ' של מישהו".

לפני הניסוי, אדל תיכננה למצוא לברווז בית חדש, אבל לאחר מכן החליטה לשמור עליו והיא קוראת לו כעת בראדוק מוריס, אחרי שהלב שלה נמס כשהוא נולד - והיא אפילו קנתה ברווזון נוסף כדי שיהיה לו חבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully