וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיתי או לא? לא תאמינו מה יצא מביצים שנועדו לארוחת בוקר

21.5.2016 / 6:48

אחרי שתצפו בקטע הזה, לעולם לא תשברו שוב ביצים מעל מחבת רותחת - ואולי זה אפילו יגרום לכם לוותר על ביצים לתמיד. זהירות: הסרטון קשה לצפייה (אבל קיים סיכוי שהוא מזוייף)

פייסבוק

אמיתי או מזויף? עוד סרטון מעורר חלחלה עשה את דרכו לרשת - וכמו כל סרטון שיוצא מגבולות הנורמל - גם הוא גורם לנו לפקפק באמינותו. הפעם הסרטון מגיע אלינו ממטבח של מסעדה כלשהי בחו"ל, כשאחד מעוזרי ההשף מכין חביתה ושובר ביצים למחבת - רק שבמקום נוזל צהוב ודביק - יוצאים מהן אפרוחים קטנים ופרוותיים.

הסרטון הביזארי נפתח דווקא בביצה שנשברת לה בהצלחה מעל המחבת ללא שום הפתעות מיותרות, רק שאז הבחור שובר ביצה נוספת וממנה יוצא אפרוח(!!). גם בביצה השלישית והרביעית, באופן מפתיע, הסתתרו אפרוחים שנפלו זה אחר זה למחבת וניצלו ממנה בנס כשהשף הצליח במהירות לתפוס אותם ולהעבירם לעובדיו העומדים לצדו. מה שמוזר כאן מעבר לכל זה שלא מדובר רק בפספוס חד פעמי - אלא בתקרית שחזרה על עצמה פעם שניה ושלישית.

שבירת ביצים. צילום מסך
אמיתי או מזויף? שבר את הביצים מעל מחבת רותחת - ומהן יצאו אפרוחים/צילום מסך

הסרטון שותף בפייסבוק וזכה ליותר מ-30 אלף צפיות, אולם לא כולם משוכנעים שהסרטון הזה אמיתי. אחד הלא מאמינים כתב: "זה טריק. אפרוחים בוקעים מהביצה רטובים ודביקים. כל האפרוחים שיצאו מהביצים שכאן היו יבשים ופרוותיים". אחר כתוב: "והאם זה יגרום לי להפסיק לאכול ביצים? כנראה שלא...". טבעונים, זה הזמן שלכם לעבוד.

עוד באותו נושא

איך מזהים ביצה טרייה?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • ביצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully