וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המטחים מעזה: פיקוד העורף הודיע על ביטול הלימודים מאזור השרון ודרומה

12.5.2021 / 18:07

לאחר ירי בלתי פוסק לעבר גוש דן, השפלה והדרום, ההנחיות המחמירות נשמרות. בעקבות הערכת מצב, חלות הגבלות מהיום בשעה 18:00 עד ליום שישי הקרוב בשעה 14:00. המשמעות היא שלא יהיו לימודים באוזרים אלה עד לסיום חג שבועות

פיקוד העורף הודיע היום (רביעי) כי בשל ההסלמה והמטחים הכבדים מרצועת עזה, יבוטלו הלימודים בבתי הספר בכלל היישובים מאזור השרון ודרומה. בדרום לא יגיעו הילדים לגנים והתלמידים לבתי הספר יום רביעי ברציפות. לפי פיקוד העורף, חלות הגבלות מהיום בשעה 18:00 עד ליום שישי הקרוב בשעה 14:00. המשמעות היא שלא יהיו לימודים באוזרים אלה עד לסיום חג שבועות.

היכן ימשיכו ללמוד כרגיל, ואיפה ייאלצו לעבוד מהבית ובאילו מקומות השגרה תימשך ללא הגבלות? הגבלות פיקוד העורף המלאות.

הנחיות פיקוד הערוף. דובר צה"ל
הנחיות פיקוד הערוף/דובר צה"ל
הנחיות פיקוד הערוף. דובר צה"ל
הנחיות פיקוד הערוף/דובר צה"ל

על פי הוראת פיקוד העורף, הלימודים לא יתקיימו באור יהודה, בני ברק, בת ים, גבעתיים, גבעת שמואל, גני תקווה, חולון, יהוד-מונוסון, סביון, קריית אונו, רמת גן, תל אביב, יפו, באר יעקב, בית דגן, לוד, רמלה, מודיעין מכבים רעות, נס ציונה, ראשון לציון, רחובות, אלעד, פתח תקווה, ראש העין, שוהם, גדרה, יבנה, מזכרת בתיה, קריית עקרון, אבן יהודה, ג'לג'וליה, הוד השרון, הרצליה, חוף השרון, כפר ברא, כפר סבא, כפר קאסם, כפר שמריהו, נתניה, רמת השרון.

כמו כן, בדומה לשלשום לא יתקיימו לימודים בבאר שבע, להבים, לקיה, עומר, מיתר, רהט, נתיבות, אופקים, אשדוד, גן יבנה, קריית מלאכי, קריית גת, שדרות ואשקלון. גם במכללה האקדמית ספיר שבשער הנגב לא ייערכו לימודים.

עוד בוואלה!

המשטרה הכריזה על סגר לילי בלוד: תיאסר יציאה מהבתים אחרי 20:00

לכתבה המלאה
רשימת היישובים המרוחקים 40 ק"מ מרצועת עזה. דובר צה"ל
רשימת היישובים המרוחקים 40 ק"מ מרצועת עזה/דובר צה"ל

חדרי המצב של משרד החינוך ממשיכים לפעול לאורך כל היממה, ולקיים הערכות מצב שוטפות. הם עומדים בקשר עם כל גופי הביטחון הלאומיים. כמו כן, המשרד ממשיך להפעיל את "קו הסיוע הרגשי" לטובת תלמידים, עובדי הוראה והורים. מספרו: 6552, *שלוחה 5. הקו פועל מדי יום בין השעות 6:00 - 20:00, ובימי שישי הוא יפעל 14:00-6:00.

בנוסף, ביישובים אלה אין לערוך התקהלויות ולהעניק שירותים אלא רק עד עשרה אנשים במרחב פתוח, ועד 50 במבנה סגור. מקומות העבודה ימשיכו לתפקד כרגיל, ובלבד שקיים בהם מרחב מוגן תקני וזמין להגעה תוך זמן קצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully