וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקור האפל והאנטישמי של ה"צ'יטים ליקום": הקודים שמבטיחים שכל שתרצו יתגשם

17.5.2021 / 23:20

שורת מספרים שנטען שהם צ'יטים "ליקום" כובשים את טיקטוק בסערה, כשרבים נשבעים שמאז שהחלו להשתמש בקודים הללו כל משאלות ליבם התגשמו - מבלי לדעת את שהם מגיעים ממקור מושחת, אנטישמי ונבזה במיוחד

מפיצים בטיקטוק את מספרי גרבובי. TIKTOK, צילום מסך
בטיקטוק טוענים שכדי לסייע לשאיפות שלכם להתממש, תוכלו להשתמש בקודים/צילום מסך, TIKTOK

כולנו יודעים שיש צ'יטים במשחקי וידאו, אך רבים נשבעים שמצאו צ'יטים שעובדים בחיים האמיתיים. גל סרטונים בטיקטוק גורס כי ישנם "קודים" שאם תשתמשו בהם - כל שתזמנו לעצמכם יתגשם.

ה"צ'יטים ליקום" האלה הם חלק מטרנד רחב יותר של טיקטוק המעודד אנשים לבטא בקול את מטרותיהם בחיים - בטענה שאם תחשבו על משהו ותזמנו אותו מספיק חזק - הוא יתגשם. כעת, חלק מהמשתמשים לקחו את הרעיון צעד אחד קדימה וטענו שכדי לסייע לשאיפות שלכם להתממש, תוכלו להשתמש בקודים - או יותר נכון צ'יטים - ליקום ולמעשה "לרמות את היקום" כדי להשיג את מה שאתם רוצים.

כל מה שאתם זקוקים לו זה רק כוונות חיוביות, חתיכת נייר עליה תרשמו את השאיפות שלכם, אולי כמה גבישי קריסטל גם יעזרו, ובעיקר אתם צריכים מחרוזת של קודים ומספרים שפותחה על ידי נוכל רוסי אנטישמי שנכלא בעבר לאחר ששכנע אמהות של ילדים שנרצחו בטבח נוראי שהוא מסוגל להחזיר אותם לחיים.

הקודים הללו נקראים "מספרי גרבובי" (Grabavoi) על שם הממציא שלהם, מתמטיקאי רוסי בשם גריגורי גרובובוי, שטוען בין היתר שהוא גם הילר וכבר נכנס לכלא בשנת 2008 לאחר שהורשע בנוכלות כשהתגלה שהוא לקח כספים ממשפחות אבלות בהבטחה שהוא מסוגל להחיות מתים.

למרות המקור המפוקפק של המספרים, רבים מאמינים ביכולות שלהם והרעיון הוא הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים. בעיקרון קיימת רשימה ארוכה של מספרים שמסייעים להשיג מטרות שונות. לדוגמא, אם אתם מנסים להיכנס לכושר - הקוד 8420692 יביא לכם את "הגוף הרצוי". רוצים להיות כוכבי יוטיוב? פשוט רשמו את הספרות 69719024 על דף נייר ותראו איך כמות הצפיות שלכם מזנקת. המספר 5207418 יביא לכם כסף, 3856794 - אהבה, 960745288 - הצלחה בלימודים והמספר 487042169 - יעשה אתכם מאושרים.

מאמיני "הקודים של גרבובוי" טוענים שיש מגוון אפשרויות להפעלת הצ'יטים, בין אם זה לכתוב אותם, לצייר אותם באוויר - או פשוט לומר אותם בקול רם. כל עוד אתם באמת מתכוון לזה - היקום יפעל בהתאם.

צ'יטים ליקום - רשמו לעצמכם

צ'יטים ליקום. Tiktok/@spiritualtarotguide, צילום מסך
צ'יטים ליקום/צילום מסך, Tiktok/@spiritualtarotguide
צ'יטים ליקום. Tiktok/@candicenikeia, צילום מסך
צ'יטים ליקום/צילום מסך, Tiktok/@candicenikeia

ועוד כמה:

ככל שהטרנד תפס תאוצה, יש יותר אנשים שנשבעים שהדבר הזה באמת עובד. ההאשטאג Grabavoi זכה עד כה ליותר מ-45 מיליון צפיות בטיקטוק והוא מלא בפוסטים של משתמשים שטוענים שהקודים סייעו להם להשיג בטן שטוחה יותר, להיתקל בערימה של שטרות או אפילו להתאחד עם האקס שלהם.

אנשים מספרים שזה עובד להם:

"הקודים יצרו עולם ללא מוות - וללא יהודים"

זה אולי נראה כמו עוד טרנד של טיקטוק שמגיע משום מקום, אך ב-VICE מדווחים כי למעשה יש היסטוריה מעניינת - אם לא מעט מטרידה - מאחורי הרעיון. כאמור, הקודים הם פרי עטו של גריגורי גרבובוי - מתמטיקאי רוסי ומנהיג כת דתית שמשך בעבר מאות תומכים לסמינרים שלו, בהם טען שיש לו כוחות מיוחדים שאפשרו לו להחיות את המתים, לרפא איידס וסרטן, לשגר את עצמו בטלפורטציה ועוד.

הוא פרסם בעבר מספר הצהרות בהן האשים את האליטות היהודיות בבעיות של העולם, וטען כי לאחר שיבחר לנשיא הבא של רוסיה הוא ייצור בעזרת הקודים שלו עולם ללא יהודים וללא מוות - מה שלדעת מעריציו הייתה אחת ה"הסיבות האמיתיות" למעצרו.

לרוע מזלו של גרבובוי, נראה שהוא שכח למצוא "קוד התחמקות מהכלא", לאחר שכאמור בשנת 2008 הוא נידון ל-11 שנות מאסר בגין הונאת הורים לילדים שנהרגו בטבח בבית הספר בבסלאן, לאחר שטען בפניהם כי ביכולתיו להחזירם לחיים. לא ברור מדוע, אבל הוא שוחרר מהכלא בשנת 2010. לאחר שחרורו, הוא החל לפעול בניסון להביא את 'תנועתו' לשלטון, אף על פי שלא הצליח להשיג שום כוח פוליטי ולא הרבה ידוע על מעשיו בימים אלה - אבל הקודים המסוכנים והאנטישמיים האלה מופצים כעת למיליוני צעירים חסרי הבנה בטיקטוק.

@m0dizzl3

Reply to @qp_______pq ?☕️ what are your thoughts on this? ##grabovoicodes ##grabovoinumbers ##manifest ##manifestingmethods

♬ SUNNY DAY - Matteo Rossanese

חלק מרשימת הצ'יטים ליקום - השימוש בהם על אחריותכם בלבד

706485425 : הצלחה בעבודה

960745288 : הצלחה בלימודים

26608934 : פרסום

87316 : הורדה במשקל

5294361 : אהבה

2017133 : מזל

487042169 : אושר

83609348 : לגבוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully