וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג שניצל מפגיעת נ"ט משחזר: "שתיתי שם קפה כל יום, הייתי יעד לתקיפה"

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 19:55

רונן עזרן הגיע לגבעה הסמוכה לקיבוץ ארז כמדי יום, ועמד במרחק מטרים ספורים מרכבו כשראה אותו מתפוצץ. הוא סיים עם פציעה קלה בלבד. בשיחה עם וואלה!, הוא סיפר כי לא שמע על ההתרעות לירי מעזה, וטען כי ארגוני הטרור עקבו אחריו: "כל הרסיסים עפו מעליי, הייתי בהלם"

בווידאו: נהג המכונית שנפגעה מטיל נ"ט בעוטף עזה צופה בתיעוד חמאס/צילום: יניר יגנה

רכבו של רונן עזרן, תושב שדרות, נפגע אתמול מטיל נ"ט שנורה מרצועת עזה. עזרן, שעמד במרחק מטרים ספורים מהרכב בגבעה סמוכה לקיבוץ ארז, סיים עם פציעה קלה בלבד. בריאיון לוואלה!, הוא שחזר את רגעי המתח, סיפר מדוע הוא סבור שהשיגור אל הרכב היה מתוכנן, והסביר כיצד ניצל ממוות.

"הגעתי בסביבות 17:30. לא היו מחסומים ונכנסתי לגבעה", אמר עזרן. לדבריו, הוא ירד מהרכב כדי לצלם את הדגל שהצמיד אליו, וכשהתכופף שמע את שריקת הטיל. "לא ראיתי כלום, עפתי מההדף. ניצלתי בנס. זאת חוויה קשה, לקח זמן לעכל".

רונן עזרן. אתר רשמי, מערכת וואלה
"לא יכול לראות את זה שוב". עזרן צופה בסרטון/מערכת וואלה, אתר רשמי

עזרן סיפר כי הוא מגיע ל"גבעת הסוס" שבאזור שדרות באופן קבוע. "בכל יום אני עושה קפה בערב במקום, אני אוהב את הפינה שם. אתמול יצאתי ב-17:15, לא ידעתי על ההתרעות. כשהתכופפתי לצלם את הדגל כל הרסיסים עפו מעליי, הייתי בהלם. דגל ישראל הציל אותי".

"אני יודע שהם חיכו לי אני כל יום שם באותה שעה, אני בטוח שהייתי יעד שלהם, הם עקבו אחריי", טען. "הרגשתי שאני חי והכול בסדר, היה לי נס גלוי, הודיתי לאלוהים שניצלתי. הבנתי שזה טיל קורנט. ישר חשבתי על משה פדר שפגע בו הטיל בקיבוץ ארז". מאוחר יותר, הוא צפה בסרטון שהפיץ הג'יהאד האסלאמי: "ראיתי את הסרטון שהם הוציאו והזדעזעתי. לא יכול לראות את זה שוב".

"אני אחזור לשם, אבל לא לאותו מקום", הבטיח, והוסיף: "אף אחד לא יצליח לשבור אותנו. יש לי מסר לראש הממשלה: אנחנו חזקים ונעשה מה שצריך".

תיעוד התקיפה הרכב שנפגע מטיל נ"ט, עוטף עזה, 10 במאי 2021. ללא, מערכת וואלה
הרכב שנפגע, אתמול/מערכת וואלה, ללא

בעקבות המקרה, מצה"ל נמסר כי יש להשמע להנחיות שיימסרו ככל שיידרש ולהמנע מלהכנס לצירים ואזורים אסורים. עמי, תושב ניר עם שהגיע לרכב לאחרי הירי, אמר "הגעתי לנקודה, ראיתי אדם מחוץ לרכב, הוא היה בהלם. הוא אמר לי שהוא לא היה ברכב אבל עף מההדף, וכולו היה אבק, אם הוא היה בפנים היה אסון".

בסך הכול, יותר מ-300 רקטות נורו מרצועת עזה מאז אתמול, וטווחי הירי התרחבו לאזור אשדוד וגן יבנה. מבנים באשקלון, בהם מוסד חינוכי, נפגעו ממטח רקטות נרחב לעבר העיר. ארבעה בני משפחה ושישה תושבים נוספים נפגעו בהתקפות על אשקלון ואשדוד - אחד במצב קשה והיתר קל ובינוני. באשדוד נרשמו שתי פגיעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully