וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד פגיעת הנ"ט ברכב: "הנהג עף מההדף. הוא היה בהלם"

בסרטון שהתפרסם, נראה הרכב בוער ושרוף אחרי פגיעת הטיל באזור הדרום. הנהג, ששהה בסמוך, נפצע באורח קל והוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. " זה היה יכול להיגמר באסון", סיפר עד ראייה שהיה במקום

בווידאו: תיעוד הפגיעה הישירה במכונית על ידי טיל נ"ט/מתוך טוויטר

כלי רכב אזרחי נפגע הערב (שני) באזור עוטף עזה לאחר שנורה לעברו טיל נ"ט משטח רצועת עזה. אזרח שעמד בסמוך לרכב, נפצע באורח קל והוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. בעקבות המקרה, מצה"ל נמסר כי יש להשמע להנחיות שיימסרו ככל שיידרש ולהמנע מלהכנס לצירים ואזורים אסורים.

על פי תחקיר ראשוני, בעל הרכב לא שהה בתוך הרכב בזמן הפגיעה. עמי, תושב ניר עם שהגיע לרכב לאחרי הירי, אמר "הגעתי לנקודה, ראיתי אדם מחוץ לרכב, הוא היה בהלם. הוא אמר לי שהוא לא היה ברכב אבל עף מההדף, וכולו היה אבק, אם הוא היה בפנים היה אסון".

תיעוד התקיפה הרכב שנפגע מטיל נ"ט, עוטף עזה, 10 במאי 2021. ללא, מערכת וואלה!
רגע הפגיעה ברכב/מערכת וואלה!, ללא

אירוע זה, מגיע לאחר אולטימטום שהציג ארגון חמאס לישראל, בו אמר כי על ישראל להסיג את כל הכוחות ממסגד אל-אקצא ושייח ג'ראח עד שעה 18:00.

בשעה 18:00, החל מטח של שבע רקטות לעבר הרי ירושלים ובית שמש. בנוסף, מטחים כבדים נורו לעבר יישובי עוטף עזה. בעקבות המטחים נפצעו ארבעה בני אדם, ביניהם גבר בן 49 שנפצע קל מרסיסי רקטה, ושלושה נפגעי חרדה. לאחר הירי, צה"ל החל בתקיפות נרחבות ברחבי רצועת עזה, וכתוצאה מכך נהרגו שלושה פעילי חמאס. לפי משרד הבריאות בעזה, ישנם תשעה פצועים, מתוכם שלושה ילדים.

בחמאס לקחו אחריות על אירוע הירי ואמרו כי "המשך פשעי הכיבוש פירושו המשך המערכה עם ההתנגדות בכל מקום בפלסטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully