וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן 9 מת בשריפה שפרצה בביתו בג'סר א-זרקא; שלושת אחיו במצב קשה

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 13:05

איברהים טואטחה פונה לבית החולים הלל יפה, שם נאלצו לקבוע את מותו. אחיו הצעירים, זוג תאומים בני 3 ואחות בת 7, מורדמים ומונשמים בטיפול נמרץ ברמב"ם. מחקירה ראשונית עולה כי השריפה פרצה בעקבות משחק באש של אחד הילדים בחדרם. "אסון כבד נפל על הכפר"

בווידאו: זירת השריפה בג'סר א-זרקא/צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בית החולים הלל יפה בחדרה קבע הלילה (ראשון) את מותו של ילד בן תשע, לאחר שנפגע באורח אנוש בשריפה שפרצה בבניין מגורים בג'סר א-זרקא שבצפון. שלושת אחיו, זוג תאומים בני 3 וילדה בת 7, נפצעו באורח קשה, והם מורדמים ומונשמים בטיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם בחיפה. האם של הארבעה, כבת 40, נפצעה באורח קל. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, בשלב זה אין חשד לפלילים.

איברהים ג'והר-שיהאב טואטחה הוא הילד שנספה בשריפה. מפרטי חקירה ראשונית של כיבוי והצלה, עולה כי הדליקה פרצה כתוצאה ממשחק באש של אחד הילדים בבית אימם אעתדאל, ששהתה מחוץ לדירה בעת שפרצה האש. כשאעתדאל שבה ומצאה את ביתה בוער, היא נכנסה אליו בעזרתם של שכנים, שסייעו לה לפרוץ למקום ולהשתלט על האש, בטרם הגעתם של כוחות הכיבוי. השכנים אף פינו את הילדים הלכודים יחד עם שוטרים שנקראו לזירה. עוד נמסר כי צוות מד"א העניק טיפול רפואי לבני המשפחה, שסבלו משאיפות עשן וכוויות, ופינה אותם לבתי החולים.

אב הילדים, המצוי בהליך גירושים מאעתדאל וגר בנפרד ממנה וילדיהם המשותפים, הגיע מאוחר יותר לבית החולים הלל יפה, שם קיבל את הבשורה על מות בנו.

"אסון כבד נפל על הכפר בצורה נוראה, דווקא בשעה שכולנו התפללנו במסגדים בלילה המיוחד הזה", אמר לוואלה! ראש המועצה השייח מוראד עמאש, שהגיע לבית עם הקב"ט ומנהל מחלקת הרווחה של המקום. "לבנו עם המשפחה, אותה אנחנו כבר מלווים בשעה הקשה הזו, ונעזור לה בכל דרך אפשרית".

איבראהים אחמד גוהר בן ה-9 שמת בשריפה בג'סר א-זרקא, 9 במאי 2021. באדיבות המשפחה
איברהים בן התשע שלא שרד את השריפה./באדיבות המשפחה
בניין המגורים בו פרצה השריפה בג'סר א-זרקא, שוטרים נמאים במקום ופתחו בחקירה. 9 במאי 2021. דוברות משטרת ישראל
בניין המגורים בו פרצה השריפה. ג'סר א-זרקא. הלילה/דוברות משטרת ישראל
חדר השינה בו פרצה השריפה בג'סר א-זרקא. 9 במאי 2021. דוברות כב"ה
המזרון שעלה באש בחדר השינה בבניין המגורים/דוברות כב"ה

פרמדיקים מד"א אייל גוטמן ודוד שוסמן סיפרו כי ארבעת הילדים היו מחוסרי הכרה כשהגיעו למקום, וכי שררה סביבם "המולה רבה". הם עוד תיארו כי האחים "סבלו מכוויות ושאיפת עשן, וחולצו על ידי השכנים ללובי הבניין. מיד התחלנו בבדיקות רפואיות, על מנת להעריך את מצבם ובטיפול רפואי מציל חיים".

הם אמרו כי פינו את האח בן ה-9 "במצב קריטי לבית החולים הלל יפה. שלושת הילדים הנוספים היו במצב קשה ולאחר שהונשמו בשטח הם פונו במצב יציב לבתי החולים הלל יפה ורמב"ם תוך כדי המשך טיפול רפואי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully