וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השריפה בחולון: המחשב הנייד התלקח וגרם למותה של הקשישה

6.5.2021 / 8:49

חקירה ראשונית העלתה את נסיבות השריפה בדירה בה נספתה קשישה בת כ-80. על פי הממצאים, המחשב שהיה טעון בשקע החשמל והונח על מזרון בחדרה, התחמם והחל לעלות באש לאחר שפתחי האוורור שלו כוסו. על פי הערכות, הקשישה, שהיתה חולה סיעודית, לא הצליחה לחלץ את עצמה מהחדר

ממצאי חקירה ראשונית של השריפה בחולון בה נספתה אמש (רביעי) קשישה בשנות השמונים לחייה, מעלים חשד כי המחשב הנייד שהיה בחדרה התלקח וגרם לדליקה. לוואלה! נודע כי מחקירת כבאות והצלה המחשב היה ככל הנראה טעון בשקע החשמל במשך זמן רב. בנוסף, הוא הונח על המזרון בחדרה של הקשישה כשפתחי האוורור שלו מכוסים, מה שגרם לו להתחמם ולעלות באש.

השריפה פרצה אתמול בשעות הצהריים בדירה בבניין ברחוב מעלות בחולון. צוותי כיבוי אש, מד"א ומשטרה הגיעו למקום. צוות מד"א החל לבצע בה ניסיונות החייאה, אולם הקשישה שסבלה מכוויות רבות מתה תוך זמן קצר. על פי הערכות החוקרים, הקשישה, שהיתה חולה סיעודית, לא הצליחה לחלץ את עצמה מחדרה. בנוסף, פונו שלושה בני אדם נוספים לבתי החולים במצב קל כשהם סובלים משאיפות עשן.

שריפה בבניין מגורים בחולון , 5 במאי 2021. דוברות כב"ה
כל פתחי האוורור של המחשב כוסו. בניין המגורים בחולון. אמש/דוברות כב"ה

פראמדיק מד"א אייל רוט והחובש גיא סלמן סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן כבד עולים מתוך חלונות הדירה. שלושה פצועים במצב קל שיצאו מהבניין כשהם סובלים משאיפת עשן טופלו באמבולנסים של מד"א בחמצן ופונו במצב יציב לבית החולים. במקביל לפעולות הכיבוי של לוחמי האש קיבלנו דיווח על אישה שאותרה מחוסרת הכרה באחת מהדירות, נכנסנו לדירה עם ציוד רפואי מיד כשהיה ניתן, אבל לצערנו היא הייתה ללא סימני חיים וסבלה מכוויות קשות ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully