וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: מרדף אחר נהג שפגע בשוטרים כשנסע במהירות בכביש 6

עודכן לאחרונה: 3.5.2021 / 17:15

המשטרה הגישה כתב אישום נגד גבר בן 32 שגרם לפציעה של שוטרת במצב בינוני, ושוטר ואזרח במצב קל בכביש 6. תוך כדי מנוסה מהשוטרים, פגע החשוד בכמה רכבים

בווידאו: תיעוד של מרדף בכביש 6 - נוהג במהירות ומתנגש ברכבים/צילום: דוברות משטרת ישראל

יחידת התביעות במחוז מרכז הגישה היום (שני) כתב אישום נגד גבר בן 32, בגין פציעת שוטרים ואזרח, בעת שנמלט מהמשטרה במהלך נסיעה בכביש 6. הוא מואשם בעבירות של חבלה חמורה, נהיגה ברכב מזויף ללא רישיון נהיגה ושהייה בלתי חוקית בארץ. הוא מואשם כי גרם לפציעתם של שוטרת באורח בינוני, ושוטר ואזרח נוספים באורח קל.

על פי כתב האישום, ב-14 באפריל זוהה רכב שנכנס דרך מחסום רנטיס לתחומי הארץ, כשהוא נושא לוחיות זיהוי שאינן שייכות לרכב, והמשיך לכיוון המרכז. בתל אביב הבחינה ניידת משטרה ברכב החשוד וכרזה לו לעצור, אך החשוד לא נענה לקריאה והמשיך בנסיעתו, תוך שהוא חומק מחסימה שבוצעה ופוגע באחד השוטרים שנפגע באורח קל. בתגובה לכך, ביצעו השוטרים ירי לעבר חלקו התחתון של הרכב, אך החשוד המשיך במנוסתו.

תיעוד: מרדף אחר נהג הנוסע במהירות ומתנגש ברכבים בכביש 6
3.5.21. Giphy
תיעוד מהמרדף בכביש 6/Giphy

בהמשך אותר הרכב בנסיעה על כביש 6 לכיוון דרום והחל מרדף אחריו. עוד נכתב בכתב האישום כי בשלב מסוים בוצעה חסימה של הכביש במטרה לגרום לחשוד לעצור. החשוד שהגיע במהירות ניסה לעקוף את החסימה דרך השול הימני, אז הוא התנגש ברכבים במהירות, וגרם לפציעותיהם של השוטרת והאזרח. בשלב הזה, נעצר הרכב הנמלט והחשוד נעצר על ידי השוטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully