וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרס שוטר, נמלט ונורה: צעיר כבן 20 נפצע אנוש במרדף משטרתי בחיפה

8.1.2021 / 6:34

שוטרים הורו לרכב לעצור והוא בתגובה דרס את השוטר שנפצע קל ונמלט מהמקום. המשטרה חיפשה אחריו, מצאה אותו ופתחה במרדף, במהלכו ביצעו ירי לעברו. המשטרה איבדה את עקבותיו, אך איתרה חשוד אחד מאושפז ירוי בבית החולים. במח"ש חוקרים את המקרה

בווידאו: שוטר תועד תוקף מפגין במחאה על מות אהוביה סנדק/צילוןם: ניב אהרונסון, ידידיה גרוסמן ויונתן רחמים

צעיר כבן 20 תושב אחד הכפרים שליד חיפה נורה הלילה (שישי) במהלך מרדף משטרתי ונפצע באורח אנוש. זאת, לאחר שעל פי החשד הרב בו נסע דרס שוטר שהורה לו לעצור בחיפה. צוות מד"א העניק לו טיפול ראשוני והעביר אותו לבית החולים רמב"ם שבעיר. כמו כן, שוטר שנפצע באורח קל באירוע גם כן פונה לטיפול בבית החולים. מח"ש פתחה בחקירת המקרה. המשטרה סורקת אחר מעורבים נוספים שהיו ברכב ונמלטו מהמקום.

המקרה אירע באזור השעה 02:00, כששוטרים הורו לרכב לעצור והוא לא נענה להם, דרס את השוטר שנחבל ברגלו ונמלט מהמקום. המשטרה פתחה בסריקות אחר הרכב באזור והצליחה לאתר אותה כעבור זמן מה. במהלך המרדף שביצעו השוטרים, הם ביצעו ירי לעברו אך הוא הצליח להימלט. עם זאת, למשטרה נודע לאחר מכן כי החשוד פונה לבית החולים.

גבר כבן 30 נורה במהלך מרדף משטרתי ונפצע באורח אנוש. 8 בינואר 2020. יואב איתיאל
נמלט ונמצא בבית החולים. הרכב שנורה, הלילה/יואב איתיאל

שוטרי תחנת חיפה ומחוז חוף, ובמקביל חוקרי מח"ש עבדו לאורך הלילה בשתי הזירות. האחת ברחוב יוסף וינר סמוך למסגד הגדול של שכונת חליסה, שם החל האירוע להתגלגל, וכקילומטר וחצי משם ברחוב הרב משאש בשכונת נווה יוסף, שם נותרה מכונית הטוויטה קורולה שנהגה נפצע. בחלקו האחורי של הרכב ניכרו פגיעות.

תוך שאנשי המז"פ אוספים ראיות הגיעו לשם גם מפקד תחנת חיפה ניצב-משנה אמיר גולדשטיין וכן ראש שלוחת מח"ש במחוז חוף, מעין לוי כהנא. בסופו של הלילה, הועמס הרכב על משאית והועבר לחצר תחנת חדרה.

עוד בוואלה!

מאות הפגינו בת"א על מות אהוביה סנדק, שוטר תועד מכה באגרוף מוחה

לכתבה המלאה
גבר כבן 30 נורה במהלך מרדף משטרתי ונפצע באורח אנוש. 8 בינואר 2020. יואב איתיאל
איסוף הראיות התחלק לשתי זירות. החקירה במקום/יואב איתיאל

מאיחוד הצלה מחוז צפון נמסר כי "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני בזירת אירוע חריג ברחוב יד לבנים בחיפה". חובש שהגיע למקום, שלמה פדר, סיפר כי "הענקתי סיוע רפואי לפצוע קשה שסבל מחבלות חודרות ולפצוע נוסף במצב קל מחבלות בגפיים. לאחר מכן פונו הנפגעים בניידת טיפול נמרץ ואמבולנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully