וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודף לרצפה ומכה באגרופים: מאבטח בתי יהודים תועד תוקף תושב בסילוואן

בסרטון נראה מאבטח המועסק דרך משרד הבינוי והשיכון יושב על הגבר כשהוא שרוע על הקרקע ומכה אותו שוב. המשטרה פתחה בחקירת האירוע. במשרד מסרו: מדובר בחברה אזרחית, דרשנו לבצע תחקיר

בווידאו: מאבטח בתי יהודים בסילוואן תועד תוקף גבר, המשטרה פתחה בחקירה/מערכת וואלה!

מאבטח של בתי יהודים בסילוואן תועד היום (רביעי) תוקף את פאדי מוחסאן, תושב השכונה שבמזרח ירושלים, כשהוא שרוע על הרצפה. מדובר במאבטח שמועסק דרך משרד הבינוי והשיכון. נסיבות המקרה טרם ברורות, והמשטרה פתחה בחקירה.

בסילוואן, כמו בעוד שכונות נוספות במזרח הבירה, ישנם בתי יהודים המאובטחים על ידי חברות אזרחיות שממומנות על ידי המדינה. בסרטון ניתן לראות את המאבטח כשהוא רוכן מעל מוחסאן בכביש, ומכה אותו בחוזקה בראשו. בתמונות שצולמו לאחר התקיפה נראה הגבר עם סימני אלימות בעינו.

תושב סילוואן שהותקף. אתר רשמי, מערכת וואלה!
תושב סילוואן שהותקף/מערכת וואלה!, אתר רשמי

שאדי מוחסאן, אחיו של פאדי שהותקף, סיפר בשיחה עם וואלה! על מה ששמע שאירע: "הוא התפלל היום באל אקצא, ירד בחזרה לביתו ותפסו אותו מאבטחים שם. אמרו לו לאן אתה הולך? והוא אמר שהוא הולך לבית. ריססו אותו בגז, הוא נפל על הרצפה והתחילו לתת לו מכות". לטענתו, "הוא רק רצה להגיע לבית. הוא לא עשה כלום". מוחסאן הוסיף כי לאחר המקרה, אחיו לא חש בטוב, והוא נלקח לקופת חולים. "יש לו בעיות. המשטרה בינתיים לא הגיעה לפה", אמר.

ממשרד השיכון נמסר כי "מדובר במאבטח של חברת שחף, שהינה חברה אזרחית המבצעת פעולת אבטחה במזרח ירושלים על פי הנחיה מקצועית של משטרת ישראל. עם קבלת התיעוד, גורמי המשרד דרשו מהחברה לבצע תחקיר מעמיק ולהציג את ממצאיו למשרד ולמשטרת ישראל, ללא דיחוי, על מנת לבחון את הצעדים הנדרשים במקרה זה".

"משרד הבינוי והשיכון אחראי מכוח החלטת ממשלה על אבטחת איזורים במזרח ירושלים ומממן לשם כך חברות אבטחה אזרחיות חיצוניות. כלל ההנחיות המקצועיות של פעילות החברות הינן של משטרת ישראל ואינן תחת סמכות משרד הבינוי והשיכון", הוסיפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully